Die term is hier toch ontstaan? Doordat MeneerEend had lopen stampen met een klaplong.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Die term komt hier zeker vandaan, ja.
Pinsirren ook al, we kunnen wel zo anti doen maar dit gedonder komt mede door ons.
Hallo ik ben Dennis aka Broken Balance en ik ben #influencer in de Hardstyle
Gadverdamme, dat zou pas wat zijn.Alm1ghty wrote:Hallo ik ben Dennis aka Broken Balance en ik ben #influencer in de Hardstyle
"Ik heb volgers dus ik heb recht op VIP passen anders geef ik een negatieve review over jullie feest"
He, lang niet gesproken. Heb je nog een plekje op je gastenlijst? Doe maar +14
En graag 2 kisten bier en 5 flessen Grey Goose.patrickjeb wrote:He, lang niet gesproken. Heb je nog een plekje op je gastenlijst? Doe maar +14
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Ik lach wel, maar het is volgens mij wel zo triest gesteld in deze wereldBroken Balance wrote:Gadverdamme, dat zou pas wat zijn.Alm1ghty wrote:Hallo ik ben Dennis aka Broken Balance en ik ben #influencer in de Hardstyle
"Ik heb volgers dus ik heb recht op VIP passen anders geef ik een negatieve review over jullie feest"
Nice, Hardtraxx loreDelt-A wrote:Die term is hier toch ontstaan? Doordat MeneerEend had lopen stampen met een klaplong.
Volgens mij kwam Delt-A hiermee (naar aanleiding van een video die ik had gepost)Broken Balance wrote:Pinsirren ook al, we kunnen wel zo anti doen maar dit gedonder komt mede door ons.
Was dat in dit topic ontstaan? Irritatiemomentjes (page 944)