Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaarPaultheone wrote:Zondagnacht is met afstand de beste nacht eigenlijk al vier jaar op rij bij mij. Juist door die random afterparty's is het mooi. Kom volgend jaar maar buurten. De plek met de meeste mensen en muziek komt meestal bij mijn tent en box vandaan.Chroman wrote:Anyway, volgend jaar waarschijnlijk weer, maar die laatste nacht voegt niet zoveel toe, dus die misschien skippen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Sounds like Paul.Chroman wrote: Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar
Paul tikt hem weg onder het mom van " Poar Nem'n" ...
Schade van 330 euro aan munten verklaard ook wel een hoop. Ik zou echt niet meer kunnen herinneren wanneer ik je gezien heb trouwens...Chroman wrote:Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar
Sowieso bij D-Sturb vs High Voltage, volgens mij ook wel een paar keer bij de Silent Disco. Weet zelf ook niet meer wat ik precies gezegd heb, er werd weer aardig geharkt. Heb nog niet op de Rabo app durven kijken.Paultheone wrote:Schade van 330 euro aan munten verklaard ook wel een hoop. Ik zou echt niet meer kunnen herinneren wanneer ik je gezien heb trouwens...Chroman wrote:Zal het proberen, maar die keren dat ik je dit jaar heb gezien was je niet echt aanspreekbaar
-
VHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2018
- last seen Jul 2024
Maximize wrote:Ik heb vrijdag 's middags van 17:00 tot 19:00 gedraaid en 's avonds na The Pitcher (en het huwelijksaanzoek) van 02:00 tot 03:00. Beide op het hardstyle kanaal.Vic2000 wrote: Iemand een idee wie de dj's op de silent disco waren?? Wel mooi dat DV8 daar ook nog als mc stond![]()
Vond het zo ontzettend vet om te doen! Zeker de set 's avonds was echt volop genieten en volle bak! Thanks iedereen die er was
Edit: Dit is ongeveer wat ik heb gedraaid. Zal vast nog wel wat vergeten zijn, en de volgorde klopt ook niet;
Frontliner – Pull Tuuduu Over (2010)
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body
Da Tweekaz & D-Sturb – Anything
DJ Isaac – Burn (Sub Zero Project Remix)
D-Sturb ft Emese – Legacy
D-Block & S-te-Fan ft High Voltage – Shiverz
Adaro & B-Front ft Dawnfire – Touch A Star
Rejecta – Followed
Act of Rage – Raveline
Warface & Frequencerz – Menace (D-Sturb Remix)
Sub Sonik & Rebelion – Bring It On
Warface – I Need You
Partyraiser – Ode To The Godfather
D-Sturb & Sefa – Nothing Like The Oldskool
Dr Peacock – Muzika (Sefa Remix)
Rooler & Sefa – Survive The Streets
Sefa & Vertex & Crypton & Cyclon - #DeusVult
Aaaaaaaaah jij was het! Echt een topuurtje was dat met die stevigere knallers! Ook mooi die huwelijksaanzoek
Na de afterparty uiteindelijk met slaapzak en al in zo'n hangmat beland, lag en sliep best lekker! Alleen niet echt rekening gehouden met het feit dat de zon om 7 uur al vol in mn gezicht zou schijnen... Was een lange ochtend in de hangmatten daarna
Zondag rustig begonnen bij Davina Michelle (sooow die kan zingen!!) en daarna genoten van de sets van Jay Reeve en Sound Rush met een stukje STUK tussendoor (All I want for Christmas het meest gehoorde nummer van het weekend?
Na Defqon wist ik niet wat ik van Wish moest verwachten maar het is me extreem goed bevallen. De artiesten draaiden allemaal lekker, de buitenstage was echt mooi (met die ledschermen ertussen ook), de verlichting van de main maar ook van de andere stages in het algemeen was echt goed en de eindshows waren ook veel beter dan verwacht. Daarnaast was het volk op Wish ook gewoon erg gezellig
Defqon vond ik vetter qua festival en de ervaring, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik onverwachts meer plezier heb gehad tijdens dit weekend en het eigenlijk ook nog meer mis ook... Volgend jaar sowieso weer
-
VHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2018
- last seen Jul 2024
Overigens, ik kwam op youtube al met de hand gefilmde video's van de eindshows tegen:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Kwam via de comments dit filmpje tegen, eindshow gefilmd met een drone:Vic2000 wrote:Overigens, ik kwam op youtube al met de hand gefilmde video's van de eindshows tegen:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Ja deze vooral, wat een kut kwaliteit enzo... maar hij heeft wel de hele eindshowVic2000 wrote:Overigens, ik kwam op youtube al met de hand gefilmde video's van de eindshows tegen:
View on YouTube
Thanks man! Vond het ook echt top!Vic2000 wrote: Aaaaaaaaah jij was het! Echt een topuurtje was dat met die stevigere knallers! Ook mooi die huwelijksaanzoek![]()
's Middags draaide ik hem tegelijkertijd met het kanaal wat naast mij stond, zonder het van elkaar te weten. Zij lagen 20 seconde voor ofzoChroman wrote:Wel in totaal op die Silent Disco 5x Nothing Like The Oldschool gehoord
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020