Veel vettere melodie dan de eerste inderdaad.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Hij opende er toen mee idd. Heerlijk hoe hij altijd een leuke variatie op de melodie in de tweede climax weet te doen, maakt "zijn anthem" opeens een stuk interessanter imo
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Nee, dit was de tweede climax.Goldenstyle wrote:Oja, daar opende hij toch mee volgens mij. Die 2e climax klonk rete dik in iedergeval
Bron: Ik heb de video gemaakt en weet 100% zeker dat dit de tweede climax was in de plaat
Edit: Of bedoel je dat hij opende met deze track? In dat geval sorry voor de verwarring
Extended mix ook gelijk, reageerde hij in de comments. Zou dit voor alle 3 de anthems gelden?keltekmusic
This Friday my Defqon.1 anthem will get it's solo release
Ik zag op insta van Q-dance dat het KELTEK week is.. Ik gok dat ieder z'n week krijgt met de release van het losse anthem in die weekGoldenstyle wrote:Zou dit voor alle 3 de anthems gelden?
Nice.
Dat wordt dan gewoon 'Keltek - One Tribe' als official Defqon anthem voor mij
Dat wordt dan gewoon 'Keltek - One Tribe' als official Defqon anthem voor mij
Erg benieuwd naar de 3 releases van de DJ's, maar vind inderdaad de melodie van Keltek wel goud waard. 
JuistDonnyD wrote:Ik zag op insta van Q-dance dat het KELTEK week is.. Ik gok dat ieder z'n week krijgt met de release van het losse anthem in die weekGoldenstyle wrote:Zou dit voor alle 3 de anthems gelden?
Tof hoor
Die midintro is ook meteen het enige leuke aan heel de plaat. 
Vind de mid wel vet. Climaxen niet super bijzonder, maar alsnog wel cool. Niet dat het saai is, maar zal m niet heel vaak opzetten.
Voor mij veruit de vetste van de 3. Hele fijne plaat, die mid-intro is heerlijk en die climax heeft opzich wel een anthem gevoel vind ik 
DitSL8492 wrote:Voor mij veruit de vetste van de 3. Hele fijne plaat, die mid-intro is heerlijk en die climax heeft opzich wel een anthem gevoel vind ik
Wat een ontzettend vet sfeertje heeft hij hier neer weten te zetten zeg! 
Mid intro doet me denken aan disco weapon haha, wel suuuper vet!