Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
P
- 1 posts member since 2018
- last seen Jun 2019
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Toty
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Pfffff
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Melodie

Edit: Verkeerd toppa
Really PHL909 dit is je eerste toevoeging aan Hardtraxx

Inderdaad, pleurt maar op met deze vervuiling van ons forum.. Goede reacties zullen er niet komen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nijidik wrote:Melodie![]()
Zag deze vanochtend toevallig langskomen op yt en was eigenlijk nog wel positief verrast
. Leukste Paul Elstak plaat tijden - al zegt dat misschien meer over wat er tegenwoordig uit zijn studio komt rollen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Een classic SVBtje maakt het topic weer compleet 
Nu kan er een slotje op idd, het topic is compleet 
nee nee moet als zeer waarschijnlijke mr haat 2018 ook ff de track komen afbranden.
ot: kut
ot: kut
Prima plaatje voor op PussyLounge, hoef het echter nooit op een hardstyle-feest te horen 
Svbtwee wrote:Zag deze vanochtend toevallig langskomen op yt en was eigenlijk nog wel positief verrast. Leukste Paul Elstak plaat tijden - al zegt dat misschien meer over wat over mijn smaak.
Maatje paul gooit er weer bommen
op joh kan spoontech nog lesje van leren haha word klaplongen in het kwadraat als deze uit mn speakers knalt vergeet je heggenschaar niet als deze komt wordt snoeien als een malle.
OT: zo'n typisch plaatje wat om 2 uur snachts in een club word gedraaid waarbij iedereen collectief begint te "hakken" en doet alsof ze aan het kaakschaatsen zijn
. Hier wil ik dus echt totaal niet geassocieerd mee worden. Ik ga mn oren schoonspoelen met de PN EP
OT: zo'n typisch plaatje wat om 2 uur snachts in een club word gedraaid waarbij iedereen collectief begint te "hakken" en doet alsof ze aan het kaakschaatsen zijn
broodjebeenham wrote:Maatje paul gooit er weer bommen![]()
op joh kan spoontech nog lesje van leren haha word klaplongen in het kwadraat als deze uit mn speakers knalt vergeet je heggenschaar niet als deze komt wordt snoeien als een malle.
OT: zo'n typisch plaatje wat om 2 uur snachts in een club word gedraaid waarbij iedereen collectief begint te "hakken" en doet alsof ze aan het kaakschaatsen zijn. Hier wil ik dus echt totaal niet geassocieerd mee worden. Ik ga mn oren schoonspoelen met de PN EP
Tenenkrommende uitspraak heeft die Boogshe ook. Going Diaown yieaah