Opzich een leuk nummer maar kan echt helemaal niks met die kicks
vind ik die andere bootleg van hun toch een stuk beter
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Mmmz eindelijk een release na meer dan een jaar ???
Echt belachelijk dat je tegenwoordig pas tracks een jaar later uitbrengt .... snap die filosofie ook totaal niet. De opmerking van phuture noize uit zijn Q&A over release beleid moest ik gelijk aan denken:
De artiest bepaald wanneer iets gereleased word en niet het label..... dus deze artiesten kiezen ervoor om hun eigen fans meer dan een jaar te laten wachten ? Ik had eerder zoiets bij de $$ graaiende labels gezocht maar volgens phuture noize bepaald de artiest dat dus
Maar goed....
https://www.junodownload.com/products/f ... 973697-02/
De track is schijnbaar ook ingekort ? Op diverse compilaties staat de edit al en die is 04:15... de full extended nog maar 03:50... beetje vreemd
Echt belachelijk dat je tegenwoordig pas tracks een jaar later uitbrengt .... snap die filosofie ook totaal niet. De opmerking van phuture noize uit zijn Q&A over release beleid moest ik gelijk aan denken:
De artiest bepaald wanneer iets gereleased word en niet het label..... dus deze artiesten kiezen ervoor om hun eigen fans meer dan een jaar te laten wachten ? Ik had eerder zoiets bij de $$ graaiende labels gezocht maar volgens phuture noize bepaald de artiest dat dus
Maar goed....
De track is schijnbaar ook ingekort ? Op diverse compilaties staat de edit al en die is 04:15... de full extended nog maar 03:50... beetje vreemd
release date is 10-12-2018 ipv 10-11Magnetron wrote:Verplaatst
Aanvankelijk was de plaat zo opgebouwd: intro - zang - opbouw - climax - zang - opbouw - climaxJay wrote: De track is schijnbaar ook ingekort ? Op diverse compilaties staat de edit al en die is 04:15... de full extended nog maar 03:50... beetje vreemd
Ze hebben het eerste zangstuk eruit gehaald, plaat begint nu na de intro meteen met een opbouw naar de 1e climax. Vandaar dus de kortere duur.
Ze moesten lijkt mij eerst toestemming krijgen om deze officieel te releasen vanwege de gejatte vocals.Jay wrote:Mmmz eindelijk een release na meer dan een jaar ???
Maar goed....
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Dan had deze plaat ook al niet vorig jaar op de Qlimax CD kunnen staan.
nee precies... copyright issues heb je ook als je de track op een compilatie gebruikt. Ik blijf me gewoon verbazen over dergelijke release termijnen..wolbie wrote:Dan had deze plaat ook al niet vorig jaar op de Qlimax CD kunnen staan.
En als de track zelfs korter is dan de edits ... mja verkoop dan niets of zo