Wat een baas is die sefa ook! (En D-sturb ook ofc, geweldige combi dit)
De scene heeft te weinig van zulke artiesten tegenwoordig: extreem muzikaal, flikt 't ff om live te performen, en weet dit combineren met dat wat vele als teringherrie omschrijven, dit is toch goud
Inno wrote:Wat een baas is die sefa ook! (En D-sturb ook ofc, geweldige combi dit)
De scene heeft te weinig van zulke artiesten tegenwoordig: extreem muzikaal, flikt 't ff om live te performen, en weet dit combineren met dat wat vele als teringherrie omschrijven, dit is toch goud
Door dit soort artiesten wordt de Mainstream Hardcore niet meer serieus genomen.
Het is de bedoeling dat er een nieuwe generatie opstaat na Promo, Ophidian, Neophyte, The playah, Nosferatu, Art Of fighters...ect...ect, maar opvolgers zijn er (nog) niet.
dave wrote:Door dit soort artiesten wordt de Mainstream Hardcore niet meer serieus genomen.
Het is de bedoeling dat er een nieuwe generatie opstaat na Promo, Ophidian, Neophyte, The playah, Nosferatu, Art Of fighters...ect...ect, maar opvolgers zijn er (nog) niet.
Ik ben totaal geen hardcore fan, maar ik zie dit toch 1000x liever dan al die uptempo troep van de laatste jaren.
Wat Berenfiets dus zegt. Dit is prima hardcore naar mijn mening. Vind de passie sowieso al leuk om te zien bij hem. Dan heb je al een streepje voor bij mij
RoyAPO wrote:Wat Berenfiets dus zegt. Dit is prima hardcore naar mijn mening. Vind de passie sowieso al leuk om te zien bij hem. Dan heb je al een streepje voor bij mij
Is deze melo eigenlijk ook gestolen?
Daar heb je het al: 'Is deze melo eigenlijk ook gestolen'
dan kan je het toch niet serieus nemen lijkt me.
RoyAPO wrote:Wat Berenfiets dus zegt. Dit is prima hardcore naar mijn mening. Vind de passie sowieso al leuk om te zien bij hem. Dan heb je al een streepje voor bij mij
Is deze melo eigenlijk ook gestolen?
Daar heb je het al: 'Is deze melo eigenlijk ook gestolen'
dan kan je het toch niet serieus nemen lijkt me.
Vrij letterlijk hier.
Je hebt een eigen twist er aan geven, en copy paste + kick er onder, het laatste is hier vaker het geval.
Heb het zelf ook vaker gezegd, ik kan het beter verdragen dan andere frenchcore en uptempo omdat hij live met zijn piano wel zijn eigen ding doet, maar het blijft simpel.