Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dacht al, waar herken ik die melodie van!
Adaro gaat ook lekker de laatste tijd, dit ook weer een dikke plaat
Wat een track!
Sinds een jaartje of iets echt weer een hele grote geworden binnen de scene voor mij
Sinds een jaartje of iets echt weer een hele grote geworden binnen de scene voor mij
Deze is ook wel heel lekker hoor! Adaro is wel echt een hele andere weg in geslagen, laatste tracks hebben eigenlijk ook een heel ander stijltje dan die hij had in zijn succesvolste jaren.
-
AArtiest
- 32 posts member since 2011
- last seen Feb 2026
thanks guys!
de titel kan verandert worden in "Flame Up High".
hij zal deel uit gaan maken van een part1 van een EP serie die ik ga doen (meer info volgt)
de titel kan verandert worden in "Flame Up High".
hij zal deel uit gaan maken van een part1 van een EP serie die ik ga doen (meer info volgt)
Dit klinkt als muziek in mijn oren!Adaro wrote:
OT: Vind dit stijltje van Adaro zo vet met die lange climaxen en die dikke kicks eronder!
Wauw echt vet gedaan dit! Lekker bezig! 
Klinkt erg lekker, goed verwerkte vocals en een fijne sfeer.
Lekker plaatje dit
Zelfde soort stijltje als Touch a star, hou ik wel van

Zelfde soort stijltje als Touch a star, hou ik wel van
Ik vind dit niet echt inspiratie haha, meer gewoon de melodie volledig overgenomen en de sounds zijn ook gewoon standaard adaro (Ik waardeer echter artiesten die een eigen sound aanhouden dus dit is niet zozeer negatief, vind hem gewoon niet bijzonder). Deze doet mij dan ook niet zoveel, vind het om eerlijk te zijn een beetje een verpesting van het origineel, toch wel een echte klassieker in de muziekwereld. Afgelopen tracks van Adaro vond ik wel tof, dus ik zeg op naar de volgende.
Kan dicht:
Adaro - The Otherside EP (Part 1) (ROUGH099)
Adaro - The Otherside EP (Part 1) (ROUGH099)