Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
GPF
Retaliation, Primeshock en Reloaded als relatief nieuwe namen.
Degos & Re-Done, Dj Thera en Prefix & Density als namen die toch al een tijd meegaan maar niet de spots krijgen die ze imo wel al lang verdienen.
Degos & Re-Done, Dj Thera en Prefix & Density als namen die toch al een tijd meegaan maar niet de spots krijgen die ze imo wel al lang verdienen.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Degos & Re-Done vind ik wel meevallen qua ondergewaardeerd. Staan overal en op best prima tijden
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Rebourne.
Niet dat die dramatisch weinig boekingen/views/likes/fanbase en alles heeft, maar vind z'n muziek <- vs. -> boekingen nou ook niet evenredig. Wat een muziek maakt deze man.
Niet dat die dramatisch weinig boekingen/views/likes/fanbase en alles heeft, maar vind z'n muziek <- vs. -> boekingen nou ook niet evenredig. Wat een muziek maakt deze man.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Rowanyt1309 wrote:Kong wrote:JeroenB93 wrote:Mandy
Ik vind Faizar echt zwaar ondergewaardeerd! Hij maakt in mijn ogen echt perfecte euforische platen. Hij verdient echt boekingen!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Volgens mij is er echt geen markt meer voor dromerige hardstyle tegenwoordig.. Helaas. 't is of dat 'rawphoric' PN/MYST/SZP straatje, of het echt rauwe spul. Zelfs artiesten die eerst volledig euphoric maken gaan nu vaak een tandje harder van tijd tot tijd. Ken niemand die nu zou zeggen 'Ik zou echt naar een Faizar set gaan!!', dat is nu gewoon niet hype blijkbaar.TSFH wrote:Ik vind Faizar echt zwaar ondergewaardeerd! Hij maakt in mijn ogen echt perfecte euforische platen. Hij verdient echt boekingen!
Edit: Nou bedoel ik dan wel de NL markt, maarja daar moeten ze het uiteindelijk toch wel (vooral) van hebben.
Weet ik, maar dan is die nog wel ondergewaardeerd. Ligt trouwens niet alleen aan zijn stijl hoor, maar ook gewoon doordat die bij fusion zit. Fusion is sowieso alles aan t verkloten op het moment. Je hoort echt niks meer van dat label of van de artiesten dusja, is ook gewoon slechte marketing. Een faizar zou prima kunnen staan bij een euphoria stage ofzo.Pedaalemre wrote:Volgens mij is er echt geen markt meer voor dromerige hardstyle tegenwoordig.. Helaas. 't is of dat 'rawphoric' PN/MYST/SZP straatje, of het echt rauwe spul. Zelfs artiesten die eerst volledig euphoric maken gaan nu vaak een tandje harder van tijd tot tijd. Ken niemand die nu zou zeggen 'Ik zou echt naar een Faizar set gaan!!', dat is nu gewoon niet hype blijkbaar.TSFH wrote:Ik vind Faizar echt zwaar ondergewaardeerd! Hij maakt in mijn ogen echt perfecte euforische platen. Hij verdient echt boekingen!