Als jij het zegt. 
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Wat een dijk van een plaat. Ik ben één van de weinige die de vocals gewoon vet vindt. Sounds, kicks & sfeer worden weer heerlijk gecombineerd zoals ik gewend was van hun
Hmm vraag me af waarom dit nog niet op spotify is als release datum gister was
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Deze intro gaf mij rillingen.
Ontzettend vet samenhangend geheel. Al komen de lyrics niet altijd heel soepel uit de verf klinkt het. Vind hem wel onwijs gaaf
Die snelle synth vind ik sowieso ontzettend fijn.
Ontzettend vet samenhangend geheel. Al komen de lyrics niet altijd heel soepel uit de verf klinkt het. Vind hem wel onwijs gaaf
Die snelle synth vind ik sowieso ontzettend fijn.
Beetje zoals ik nu over jou denk zeg maar.Millard Fillmore wrote:Altijd gedacht dat Hardstyle Mafia teringherrie maakt, maar dit klinkt zeker niet verkeerd.
Wij ookmakrooy wrote:Hmm vraag me af waarom dit nog niet op spotify is als release datum gister was
Ik heb het even uitgezocht, om 1 of andere reden duurt de verwerking bij Spotify deze keer een heel stuk langer als normaal. Hij is wel afgeleverd, dus ik verwacht dat hij uiterlijk morgen erop moet staan.
Laatste paar HSM releases vond ik niet zo tof, maar deze is wel heel dik zeg! Kicks ook 10x beter dan normaal. 
Kan me niet storen aan de vocalen. Vette plaat hoor, naar mijn mening wat sterker dan de laatste HSM releases. Die kick, holy shit 
Kicks
Vocals heb ik niks mee, verpest het wel een beetje bij die climax. Verder wel echt een dikke schijf.
Die vocals verstieren echt de hele plaat, jammer. Als hier een dubmix van was uitgekomen had ik dit echt een heel tof nummer gevonden 
Godver, dacht dat het nooit zou gebeuren maar die gasten hebben eindelijk hun mastering top in orde 
Sterke release! Kicks inderdaad dik in orde. Eigenlijk nooit echt gelet op het technische aspect van hun tracks, aangezien de sfeer en emotie erin mijn aandacht meteen vasthoudt, wat ook gelijk het sterkste punt van HSM is. Dat vind ik belangrijker dan dat iets kwalitatief meteen goed is.