Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Als jij het zegt. ^^
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago

Release Date: 30/07/18
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
:worship: :worship:

Wat een dijk van een plaat. Ik ben één van de weinige die de vocals gewoon vet vindt. Sounds, kicks & sfeer worden weer heerlijk gecombineerd zoals ik gewend was van hun
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxxer
73 posts member since 2018
last seen Dec 2021
Heel erg ziek :worship:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Hmm vraag me af waarom dit nog niet op spotify is als release datum gister was
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Deze intro gaf mij rillingen. (L)

Ontzettend vet samenhangend geheel. Al komen de lyrics niet altijd heel soepel uit de verf klinkt het. Vind hem wel onwijs gaaf

Die snelle synth vind ik sowieso ontzettend fijn.
Millard Fillmore wrote:Altijd gedacht dat Hardstyle Mafia teringherrie maakt, maar dit klinkt zeker niet verkeerd.
Beetje zoals ik nu over jou denk zeg maar.
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
makrooy wrote:Hmm vraag me af waarom dit nog niet op spotify is als release datum gister was
Wij ook :P
Ik heb het even uitgezocht, om 1 of andere reden duurt de verwerking bij Spotify deze keer een heel stuk langer als normaal. Hij is wel afgeleverd, dus ik verwacht dat hij uiterlijk morgen erop moet staan. :)
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Laatste paar HSM releases vond ik niet zo tof, maar deze is wel heel dik zeg! Kicks ook 10x beter dan normaal. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Kan me niet storen aan de vocalen. Vette plaat hoor, naar mijn mening wat sterker dan de laatste HSM releases. Die kick, holy shit :worship:
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Kicks :worship: Vocals heb ik niks mee, verpest het wel een beetje bij die climax. Verder wel echt een dikke schijf.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Die vocals verstieren echt de hele plaat, jammer. Als hier een dubmix van was uitgekomen had ik dit echt een heel tof nummer gevonden :(
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
Godver, dacht dat het nooit zou gebeuren maar die gasten hebben eindelijk hun mastering top in orde :lol:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Sterke release! Kicks inderdaad dik in orde. Eigenlijk nooit echt gelet op het technische aspect van hun tracks, aangezien de sfeer en emotie erin mijn aandacht meteen vasthoudt, wat ook gelijk het sterkste punt van HSM is. Dat vind ik belangrijker dan dat iets kwalitatief meteen goed is.