Nee ik heb zo'n plaatje in m'n hoofd die veelal op PL-achtige gelegenheden gedraaid wordt. Betreft 1 off-beat noot van hetzelfde geluidje.
Related topics
- View the latest post: Adjuzt & Imperatorz - Bite The Bullet (GBD465)
- View the latest post: Criminal Mayhem - Bite Your Tongue EP (LABS002)
- View the latest post: Degos & Re-Done - Bite My Shit (THER-063)
- View the latest post: Degos & Re-done - Bite my shit
- View the latest post: Jason Payne - NASTY MF (BTR122)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Hoor nu pas dat de vocals uit de Funky Cat podcast zijn gebruikt in deze plaat: Please welcome to the deck, The one and only 
Zal vast te maken hebben met dat ik vroeger theracords niet volgde, maar ik snap alle reacties niet
Klinkt als een grappig plaatje en meer ook niet.
Heb wel ongeveer hetzelfde.makrooy wrote:Zal vast te maken hebben met dat ik vroeger theracords niet volgde, maar ik snap alle reacties nietKlinkt als een grappig plaatje en meer ook niet.
Heiden!! HEIDEN!!makrooy wrote:Zal vast te maken hebben met dat ik vroeger theracords niet volgde, maar ik snap alle reacties nietKlinkt als een grappig plaatje en meer ook niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dit is de fucking shit.
Gister weer een aantal keer op repeat gehad 
Wat dit soort tracks krijg je direct energie door de drive die erin zit
Wat dit soort tracks krijg je direct energie door de drive die erin zit
Was 'm tochOxbow wrote:Thunderground?TiMOTHYb wrote:In welke early plaat zit dat geluidje na 2 minuten ook alweer?
Voor eerste keer op Supersized gehoord en knalde er heerlijk op.
Prima plaatje voor op een feest.
Enkel spijtig dat die verschillende kicks niet wat langer worden doorgetrokken...
Prima plaatje voor op een feest.
Enkel spijtig dat die verschillende kicks niet wat langer worden doorgetrokken...
Die kick op 2:21 is erg vet en doet me denken aan een gekke oude (misschien Hardcore oid) track. Iemand een idee?
Dat stukje is afgeleid van Darkraver & Vince - Thunderground.
Maar die kick zit echt in zo veel hardcore platen waar ze allemaal zo goed als het zelfde zijn, rond 1995 - 2004.
Tha Playah - Fuck Tha Fame bijvoorbeeld
Maar die kick zit echt in zo veel hardcore platen waar ze allemaal zo goed als het zelfde zijn, rond 1995 - 2004.
Tha Playah - Fuck Tha Fame bijvoorbeeld