Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Vette plaat! Fijn dat Digital Punk weer wat fijne tracks maakt 
Screeches in de intro zijn me wat te... Scherp? Weet niet precies hoe ik het anders kan verwoorden. Ben zelf ook niet zo'n fan van de zang, vond het in bijvoorbeeld Brave The Storm ook al weinig toevoegen. Heb het dan over die vrouwenstem.
De rest vind ik dan wel weer erg vet
De rest vind ik dan wel weer erg vet
Dit vind ik behoorlijk 13 in een dozijn hoor. Niet wat voor mij.
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Deze comment do:
Frequencerz & Digital Junk ft. Jonko - Haze of the Fearless

Voor de rest dikke collab! Gaat weer de goeie kant op met DP!
Frequencerz & Digital Junk ft. Jonko - Haze of the Fearless
Voor de rest dikke collab! Gaat weer de goeie kant op met DP!
Eindelijk weer eens een dikke plaat van deze 3 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Vind de clip dus echt totaaaaaal niet bij de plaat passen. Plaat zelf wel heel fijn.
Doe maar niet.Goldenstyle wrote:Deze comment do:
Frequencerz & Digital Junk ft. Jonko - Haze of the Fearless![]()
![]()
Ik moet altijd cringen wanneer ik dit soort vocals hoor. Het klinkt allemaal geforceerd stoer, en de tekst slaat inhoudelijk gewoon helemaal nergens op.
We zijn niet bang, ons lot is nu, geweefd door tijd, komt tevoorschijn uit de mist
Een kwestie wat willekeurig interessant klinkende woorden erin mieteren, niemand weet wat er bedoeld wordt, en de hersenloze meute weer wat heeft mee te bléren. Vervolgens de melodie van elke Frequencerz track kopiëren en alleen de laatste noot aanpassen, en je hebt een nieuwe track.
We zijn niet bang, ons lot is nu, geweefd door tijd, komt tevoorschijn uit de mist
Een kwestie wat willekeurig interessant klinkende woorden erin mieteren, niemand weet wat er bedoeld wordt, en de hersenloze meute weer wat heeft mee te bléren. Vervolgens de melodie van elke Frequencerz track kopiëren en alleen de laatste noot aanpassen, en je hebt een nieuwe track.
Oke Einstein, niet iedereen luistert muziek voor diepzinnige vocalsJapper28 wrote:Ik moet altijd cringen wanneer ik dit soort vocals hoor. Het klinkt allemaal geforceerd stoer, en de tekst slaat inhoudelijk gewoon helemaal nergens op.
We zijn niet bang, ons lot is nu, geweefd door tijd, komt tevoorschijn uit de mist![]()
Een detail overdrijven om een punt te maken moet kunnen, voor de rest blijft het gewoon een mening he
Dat hij misschien onpopulair is houd me niet tegen om het te verkondigen.
Ik had ook geen probleem met je mening tot je met 'hersenloze meute' kwam. Komt gewoon zo arrogant over alsof je beter bent dan de rest. Ja het zijn simpele vocals, kan ook gewoon vet zijn. Is iig niet hele tijd motherfucker oid in de vocals.Japper28 wrote:Een detail overdrijven om een punt te maken moet kunnen, voor de rest blijft het gewoon een mening heDat hij misschien onpopulair is houd me niet tegen om het te verkondigen.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ff vaker jonko klappen moest er zelf namelijk wel om lachenpatrickjeb wrote:Doe maar niet.Goldenstyle wrote:Deze comment do:
![]()
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Nu je het zegt valt het mij inderdaad ook op ja!Japper28 wrote:Ik moet altijd cringen wanneer ik dit soort vocals hoor. Het klinkt allemaal geforceerd stoer, en de tekst slaat inhoudelijk gewoon helemaal nergens op.
We zijn niet bang, ons lot is nu, geweefd door tijd, komt tevoorschijn uit de mist![]()
ik ook dus wmb is patrickjeb afMillard Fillmore wrote:Ff vaker jonko klappen moest er zelf namelijk wel om lachenpatrickjeb wrote:Doe maar niet.Goldenstyle wrote:Deze comment do:
![]()