Last edited by Svbtwee on 06 May 2018 20:27, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: BUNT. - TRIPPIN (Galactixx Remix)
- View the latest post: Code Black & Adrenalize - Summer Nights
- View the latest post: Rebelion & Aversion - ZAAG IN PARIS (Rebelion Slowtempo Edit)
- View the latest post: Frontliner - Madrid
- View the latest post: Dual Damage & Rebelion - Wickedest Bassline
Moderators
Wel erg goedkoop en simpel dit
Klinkt nergens naar.
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
@MYTZE, yupp je hebt gelijk, aangepast 
Vreselijk. En wat een ontzettende vreselijk geforceerde stem heeft die nolz. Ben benieuwd of ie tegen zn kind ook zo praat.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
MYTZE wrote:Maar inderdaad, doe gewoon niet.
Erg goedkoop scoren over de rug van een overleden artiest. Snap dat Avicii een inspirerende artiest was, maar dit is alles behalve een eerbetoon
Hier zit ik ook mee. Aan de ene kant is het mooi dat over de hele wereld muziek van hem wordt gespeeld/gemixt als eerbetoon, aan de andere kant voelt het als goedkoop scoren aan. Weet niet zo goed welke kant ik moet kiezenChroman wrote:Erg goedkoop scoren over de rug van een overleden artiest. Snap dat Avicii een inspirerende artiest was, maar dit is alles behalve een eerbetoon
Als het goed klinkt is er niets aan de hand en een mooi eerbetoon. Maar als je zoiets als dit maakt.... Neemakrooy wrote:Hier zit ik ook mee. Aan de ene kant is het mooi dat over de hele wereld muziek van hem wordt gespeeld/gemixt als eerbetoon, aan de andere kant voelt het als goedkoop scoren aan. Weet niet zo goed welke kant ik moet kiezenChroman wrote:Erg goedkoop scoren over de rug van een overleden artiest. Snap dat Avicii een inspirerende artiest was, maar dit is alles behalve een eerbetoon
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
De reden dat dit voor mij ook geen eerbetoon is is omdat er zo weinig tijd inzit. Als je een eerbetoon afraffelt ben je gewoon triest.
Inb4 Killshot fanboys die dit een hoogstaande, diverse productie vinden waar zeker uren en uren werk in heeft gezeten.
Inb4 Killshot fanboys die dit een hoogstaande, diverse productie vinden waar zeker uren en uren werk in heeft gezeten.
MYTZE wrote:Dit is de Killshot bootleg volgens mij?
[facebookvideo][/facebookvideo]
Maar inderdaad, doe gewoon niet.
Volgens zijn beide video's de zelfde track..
Bah
Dit is toch geen eens een topic waard.
Dit is toch geen eens een topic waard.