De tering wat ging deze ongelooflijk hard in de hangar
vooral die laatste kick 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Een break met drive en teringlompe kicks. Lekker Delete 
Eindelijk een plaat met een goede naam
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
-
A
Die Relentless vocal
doet me beetje aan die 'muricanen van Southpark denken
Die kicks in de tweede climax gingen zo ontiegelijk hard door die bunker! 
Vind Delete echt steeds meer de Gearbox kant op gaan. Iets wat ik persoonlijk niet erg vind. Zulk soort platen doen het live gewoon erg goed 
Ik hoor hier geen gearbox in anders, eerder richting oude Delete.
Vind dit wel een belediging naar Delete eigenlijkSvbtwee wrote:Vind Delete echt steeds meer de Gearbox kant op gaan. Iets wat ik persoonlijk niet erg vind. Zulk soort platen doen het live gewoon erg goed
De metal vocals heeft wel iets weg van Gearbox, maar voor de rest niet imo. Vette plaat trouwens!
Svb heeft gewoon gelijk imo. Iets wat ik mezelf nooit zag zeggen.G1LL wrote:Vind dit wel een belediging naar Delete eigenlijkSvbtwee wrote:Vind Delete echt steeds meer de Gearbox kant op gaan. Iets wat ik persoonlijk niet erg vind. Zulk soort platen doen het live gewoon erg goed
Kicks worden steeds vreemder, steeds minder diepe punches en steeds holler.
Ik vind dit wel echt heel gaaf hoor. Vind het nog niet eens heel veel naar Gearbox gaan en gelukkig maar. De Gated kicks klinken alleen wel wat minder. De eerste kick in de eerste climax vind ik toch wel het vetst en daarna in de 2e climax is het gewoon lekker lomp beuken. Prima plaatje! 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik vind deze plaat ook wel dik, maar jezus dit bpm slaat toch nergens meer op? 164 live... Wat wordt de original mix dan? Als dat gewoon 150 is wordt dat toch echt een totaal andere plaat imo. Ik wacht nog wel ff af.
155 denk ik.InfinI wrote:Ik vind deze plaat ook wel dik, maar jezus dit bpm slaat toch nergens meer op? 164 live... Wat wordt de original mix dan? Als dat gewoon 150 is wordt dat toch echt een totaal andere plaat imo. Ik wacht nog wel ff af.