Meest irritante en domme antwoord wat er is iddTHArdstyler wrote:Hou deze opmerking aub op RSU wil jeSvbtwee wrote: En is het weer dinsdag vandaag?
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Een nogal goedkope Samsung uit 2014MelvinFR wrote:Ben dan toch wel benieuwd wat voor telefoon jij hebt.Svbtwee wrote:Soundcloud kan ik bijvoorbeeld al niet afspelen op mijn telefoon.
Laat je niet gek maken, Sander. Keep on postinnnnn
eens*Svbtwee wrote:Hou je toch is allemaal lekker met jezelf bezig :'). Gemiep altijd.
Doet me denken aan die oude Frequencerz screech echt bizar lekkerkegel77w wrote:Hele lekkere plaat, lekkere kick. En die uithaal op 2:00
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Wat een enorme bak energie zeg! Niet normaal. Wat een heer-lijke plaat. Pfff..

Rejecta - Followed (ROUGH084)
Label: Roughstate
WEB release: 14/02/2018
Tracks:
Rejecta - Followed
Samples:
View on YouTube
Bron: YT
Label: Roughstate
WEB release: 14/02/2018
Tracks:
Rejecta - Followed
Samples:
View on YouTube
Bron: YT
Na 100 luisterbeurten gaat deze nog geen seconde vervelen. Wat een dikke dikke party plaat. Die tweede climax 
Hoor heletijd nog die "Elevate" tease van de qlimax set er doorheen in m'n hoofd
Hoor heletijd nog die "Elevate" tease van de qlimax set er doorheen in m'n hoofd
Vette climax idd! Ik kan alleen zo’n opbouw zoals in deze plaat gewoon echt niet meer aanhoren. Lekker na-apen wat al in 10000 andere tracks gedaan is.. why 
Dan maak je een goeie beurt, als je eerste release meteen zo'n klapper is 
-
A
Vind deze toch best kloppendPedaalemre wrote:View on YouTube
Pfffff wat een nummertje, denk gelijk weer terug aan vroegerAnonymous wrote:Vind deze toch best kloppendPedaalemre wrote:View on YouTube
Wat een gruwelijk goede plaat is dit
Deze man gaan we volgen.

Dat stukje vind ik juist zo lekker aan deze plaatRoyAPO wrote:Ik kan alleen zo’n opbouw zoals in deze plaat gewoon echt niet meer aanhoren. Lekker na-apen wat al in 10000 andere tracks gedaan is..
Die synth die op de achtergrond tevoorschijn komt is wel vet ja maar ik kan die melodie structuur of hoe je dat ook noemt echt niet meer aanhoren
. Kon iemand daar maar een copyright op gooien zodat ik die niet elke keer weer hoef te horen haha
Ik snap wel wat Roy bedoelt. Zelf stoor ik me er niet aan.
Stoor me er hier gelukkig niet aan, maar ik snap wel wat Roy bedoelt. Ik had dat een aantal jaren geleden met mid-intro's zoals bij het voorbeeld hieronder. Kreeg daar de Kriebels van op een gegeven moment
View on YouTube
View on YouTube
Ik neem aan dat het gaat om de verplichte 'Gooi je handen in de lucht en wijs mee' uithalen. Heb ik zelf doorgaans ook een hekel aan omdat het op een gegeven moment bijna verplicht werd. Bij deze track zit er op een of andere manier een goed tempo in waardoor het me niet stoort.
Heel vet, op die vervelende en te hoog gepitchte kickrolls na. Met als dieptepunt dat stukje helemaal op het einde. Kicks zelf en melodie mogen er zijn