Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
makrooy wrote:Als thera het doet is het geniaal, als D-fence zoiets doet is het dramatisch. :whistle:
Omdat thera dit al doet sinds het begin?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Haha wauw! Ik heb inderdaad vanaf t begin van mn carriere al idiote/geinige tracks gemaakt. Puur omdat ik dat zelf echt heel leuk vind. Uiteraard zijn dat soort tracks wel heel erg Hate it or Love it, maar dat vind ik geen reden om t niet te doen.

Ga ik nog meer debiele tracks maken in de toekomst? Zeker weten! Ga ik alleen nog maar dat soort tracks maken? Nee natuurlijk niet! Diversity is Key.

Het is geweldig om juist heel divers te produceren. Net als op deze release er ook nog 3 hele andere tracks staan dan Kaka Poo Poo, zodat er altijd voor ieder wat wils is :) en zo zie ik dat zelf t liefst. Dat inspireert me na al deze jaren van ervaring toch meer dan vasthouden aan 1 sound (wat het gros van alle andere artiesten doet en wat ik ook n tijdje geprobeerd heb)
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Die kick van Kaka Poo Poo :worship:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
TheUnnamed wrote:Die kick van Kaka Poo Poo :worship:
Echt ontzettend smerig gewoon
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Ik heb ook geen commentaar op dat ie het doet, maar commentaar op de reacties erop. Normaal worden dit soort platen de grond in gestampt hier :P
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
makrooy wrote:Ik heb ook geen commentaar op dat ie het doet, maar commentaar op de reacties erop. Normaal worden dit soort platen de grond in gestampt hier :P
Hoe kom je daar bij?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zoals hij eerder zei, dat wanneer D-Fence, of zelfs Greazy Poes geval dit soort gimmicks doen, wordt het compleet afgebrand.

Voor mij valt het beiden onder het zelfde, zitten leuke platen tussen maar Kak is imo echt tien keer niks en veel te simpel.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:Zoals hij eerder zei, dat wanneer D-Fence, of zelfs Greazy Poes geval dit soort gimmicks doen, wordt het compleet afgebrand.

Voor mij valt het beiden onder het zelfde, zitten leuke platen tussen maar Kak is imo echt tien keer niks en veel te simpel.
Ik vind simpel vaak juist tof, mits goed uitgewerkt. Veel ''niet-simpele'' platen zijn vaak chaotisch en missen daarom samenhang en vallen al snel onder het kopje ''tryhard''. Ik trek daarom veel platen van bijvoorbeeld Degos & Re-Done niet. Stukje innovatie mist wellicht in dit geval, maar ik bedenk me dan gewoon Pieter's grijns op z'n gezicht tijdens het produceren van deze plaat elke keer als ik m afspeel :lol: Denk dat er omtrent het D-Fence vs. Thera puntje daarom ook een stukje producer personality bij komt kijken. Zegt vaak veel over het doel van de plaat, de mate van banaliteit en in hoeverre je het serieus moet nemen. Ongeacht de mate waarin je zoiets laat overkomen als producer kan het alsnog veel diversiteit toevoegen aan de scene. Of het vervolgens wel of geen kwalitatief goede plaat is, staat daar los van imo.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Vind het wel een prima plaatje eigenlijk :corn:
Artiest
last seen 7 days ago
Seeker Of Fire wrote:Vind het wel een prima plaatje eigenlijk :corn:
Dat mag ook hoor, graag zelfs :D :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Die melodie in de tweede climax van Kaka Poo Poo is precies wat ik zoek. :D
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
JVDM wrote:Die melodie in de tweede climax van Kaka Poo Poo is precies wat ik zoek. :D
Ontzettend vet ja! Hoop toch stiekem ook een beetje op een dub mix :whistle:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Positief verrast over Retalitation de laatste tijd. Ook deze remix klinkt weer fijn! Erg benieuwd naar de aankomende EP.
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 17 days ago
Dikke remix hoor. Perfect de sfeer van het origineel erin gehouden met een eigen draai
Artiest
last seen 7 days ago
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

De release is vanaf vandaag uit op alle portals!
https://fanlink.to/2018EP

Official vid van de Welcome RMX:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Welcome remix is erg dik zeg :bomb:

Strength to justify vind ik ook vet. Boom Bashing mag er ook zeker zijn!

Kaka Poo grappige plaat, maar hoor geen kicks?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Strength To Justify en Kaka Poo Poo zijn heel dik. Lange tijd geleden dat tracks van Thera mij pakten :)