Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dit was inderdaad om half 1.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Was echt genieten deze set. Gelukkig vanaf minuut 1 binnen en gelijk de dag zo beginnen. Was ook heel erg gezellig met alle bekenden die er waren. Hopelijk aankomende Defqon weer zoiets, dromen mag. :loving:
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Was perfecte set
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Een van de beste sets van het weekend :loving:
Svbtwee wrote:
The Dudemeister wrote:Die tracklist van Q-Dance klopt niet helemaal.
Dat is eerder een regel dan een uitzondering. Blijf het bijzonder slordig vinden voor een organisatie zo groot als Q. En zeker als je bedenkt dat ze een halfjaar de tijd hebben om z'n set te ID'en.

*Miep modus off*
Denk dat dit eerder bij (het management van?) Delete ligt en dat Q het gewoon opvraagt..
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Joey wrote:Dit was inderdaad om half 1.
Pohhhhh en dan zo'n set voor je kiezen. Ik zou mij hier erg op kunnen vermaken. :worship:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Voor cant get you back zit misbegotten nog :worship:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Dit was echt de beste manier om de kater van de zaterdag te verwerken. Nergens meer last van na dat setje, behalve wat vermoeidheid.

Die hele zondag was trouwens goud!

Edit: na wat beter opletten ook veel van hier gespot incl. mezelf 1 seconde. Heerlijk toch die zweetkop van Job!
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:Was echt genieten deze set. Gelukkig vanaf minuut 1 binnen en gelijk de dag zo beginnen. Was ook heel erg gezellig met alle bekenden die er waren. Hopelijk aankomende Defqon weer zoiets, dromen mag. :loving:
Precies dit. Gelijk rond 0:30 met de blije bakkes in beeld :lol: Heerlijk om de zondag zo te beginnen toen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Dat is toch wel het mooie van (weekend) festivals, de opbouw op zo'n dag maakt dan ook geen fuck meer uit, waarschijnlijk sta je toch overal en nergens. Stel je voor dat je bij een feest met 1 stage Delete als opener zou hebben :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
En vervolgens overgaan op Da Tweekaz. Q-Dance, lezen jullie mee?
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Helaas de eerste 30 min gemist van deze set.. Maaaar thuis het terug luisteren geeft ook een goed gevoel. Heerlijke binnenkomer om de dag mee te beginnen en mijn hart win je als je spoontech door de Blue heen knalt :love:
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 10 days ago
Wat was ik beroerd die zondagochtend, maar wat was ik blij dat ik mezelf hier op tijd naar toe heb gesleept :love: