Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2017
last seen Nov 2019
Spectra & Siderunners - Feelings (HMRG001)

Label: Hard Music Records
WEB release: 14/11/2017

Samples:
View on YouTube

Voor de verandering is wat anders - hardstyle uit Hongarije. Nog relatief onbekend, zeker voor regio Nederland en dergelijke, maar er beginnen meer releases te komen van Spectra (Adam Bass) en Siderunners.

Siderunners zijn een locaal duo uit Budapest, Spectra is een nieuwe act met een focus op euforische hardstyle.

Wat denken jullie hiervan?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Prima te pruimen plaatje ^^. Goede melodie :D
Z
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Yep vind hem zelf ook oke! Geen slecht begin om Hongarije misschien is op de kaart te zetten, stelt nog niet zoveel voor helaas.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Z
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Hoezo de link naar producers? :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ztiwef wrote:Hoezo de link naar producers? :)
Kijk het beleid. Alleen de grote en erkende labels e.d. worden in het release topic geplaatst. De rest is voor in het producers-corner topic.

Zei het al eens eerder, maar een topic voor alle releases van zelf opgerichte labels en b-labels in het release topic is ook handig om dit soort releases collectief te plaatsen. Iedereen kan zelf een label oprichten en zodoende "releasen" en hier staan.
Z
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Niet gezien in het beleid, wel gecheckt.. zal er wel overheen gelezen hebben. Een dergelijk topic is inderdaad geen slecht idee, zeker omdat er onder producers corer niet direct een topic daarvoor is en ik het hier toch meer op zijn plaats vindt! Gaat mij namelijk totaal niet om het producen, ik heb het ook niet gemaakt...

Lijkt me ook lastig om goede criteria op te stellen welke zouden bepalen wat wel en niet gepost mag worden. Het is weliswaar wel gewoon gereleased op een label, staat/stond in de hardstyle top 100 en is daar ook gewoon te koop :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
ztiwef wrote: Lijkt me ook lastig om goede criteria op te stellen welke zouden bepalen wat wel en niet gepost mag worden. Het is weliswaar wel gewoon gereleased op een label, staat/stond in de hardstyle top 100 en is daar ook gewoon te koop :)
Nee valt wel mee, tegenwoordig kijken we gewoon naar wat Svb post en dat komt op de blacklist. Prima systeem :thumbup:
Z
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Wat is Svb? :)
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
ztiwef wrote:Wat is Svb? :)
SvB is een user op deze site die de laatste maand ofzo alleen maar tracks van totaal onbekende artiesten liep te spammen in de release sectie.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
TiMOTHYb wrote:
ztiwef wrote: Lijkt me ook lastig om goede criteria op te stellen welke zouden bepalen wat wel en niet gepost mag worden. Het is weliswaar wel gewoon gereleased op een label, staat/stond in de hardstyle top 100 en is daar ook gewoon te koop :)
Nee valt wel mee, tegenwoordig kijken we gewoon naar wat Svb post en dat komt op de blacklist. Prima systeem :thumbup:
:D