Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik vind dit filmpje zo ongemakkelijk om naar te kijken...
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Zamble wrote:Ik vind dit filmpje zo ongemakkelijk om naar te kijken...
Waarom? Die oooh is volgens mij gewoon met een flinke knipoog naar het huidige raw publiek gedaan. Is in ieder geval gemakkelijker om naar te kijken, dan naar het zoveelste filmpje over een DJ die boos kijkt en zit te pompen op "my hardest track ever"
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Jonas wrote:
Zamble wrote:Ik vind dit filmpje zo ongemakkelijk om naar te kijken...
Waarom? Die oooh is volgens mij gewoon met een flinke knipoog naar het huidige raw publiek gedaan.
Dat zal ook wel maar dat maakt het niet minder ongemakkelijk. xd

Kijk overigens wel uit naar de collab, kan alleen maar vet worden.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Haha ik snap niet wat hier ongemakkelijk aan is. Juist grappig vind ik het.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Daveytl wrote:Haha ik snap niet wat hier ongemakkelijk aan is. Juist grappig vind ik het.
:yes:
Als je dit al ongemakkelijk vindt, hoe kom je dan in godsnaam door alle preview filmpjes heen van de gemiddelde artiest, die een volle minuut zichzelf filmt terwijl ie volledig losgaat met een camera op 10cm afstand van z’n gezicht? Oprecht een beetje een rare opmerking :P

OT: hele vette combinatie van artiesten, zeer benieuwd naar wat hier uit gaat komen!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Dat is pas debiel inderdaad xd .
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Grappig dat dit al gepost is want je hoort nog vrij weinig haha. Expres de melodie weggelaten in de climax want ja uiteraard is dit een flinke knipoog naar de scene! xd Is nog niet af maar gaat vast snel gebeuren. Ik ben tot nu toe in ieder geval zeer tevreden over de combinatie van ons beide.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
pim0412 wrote:hoe kom je dan in godsnaam door alle preview filmpjes heen van de gemiddelde artiest, die een volle minuut zichzelf filmt terwijl ie volledig losgaat met een camera op 10cm afstand van z’n gezicht?
Nou, niet. xd Dat zijn meestal ook artiesten die mij niet zo veel boeien. Maar zo erg vind ik dit filmpje ook weer niet hoor.
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Hier is iets meer te horen: View on Facebook :D

Track heet overigens Rehabilitation :)
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Was duidelijk te horen dat dit jullie collab was overigens. Die mooie acid sounds zijn er ook degelijk in verwerkt.
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Superdik, maar had ook niets anders verwacht van deze bazen :thumbsup: