Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Artiest: Vazard & Mind Dimension & The Wicked

Track(s): Perfect Abomination

Sample/video:
Last edited by Helicaze on 08 Nov 2017 19:00, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Deze plaat! :bomb:

Mind Dimension, Vazard en ... ?
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 40 minutes ago
Ik hoor ook wel wat Delete, met die kickswitches
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Kan echt iedereen zijn, ik zou het echt niet weten :).

Over de plaat: Ze hebben het beste echt wel als laatste bewaard. Dit is ziek, wat moet dat live geven :drool:. De rest van die EP vind ik jammer genoeg niet echt speciaal, maar dit steekt er echt met kop en schouders boven uit!
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Pff de tering zeg :oh:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Pohh wat ziek dit :thumbsup:. Idd de beste voor het laatst bewaard. Ik vond de andere platen ook niet zo bijzonder. Die kicks ook godverdomme hee :drool:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Gvd als deze zaterdag wordt gedraaid :drool:
Hardtraxxer
120 posts member since 2013
last seen Mar 2023
Dit moet haast wel een Mind Dimension of Vazard plaatje zijn, heel erg dik! :bomb: :bomb:
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Chroman wrote:Ik hoor ook wel wat Delete, met die kickswitches
Ik dus ook. Ik zat te denken aan Vazard, Mind Dimension & Delete.
Voor mij samen met Sea Of Flames de beste plaat van de ep. :worship:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Misschien als 3e artiest The Wicked? Had ook het "Spoontechnicians" bericht gedeeld.

Wellicht een beetje ver gezocht.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Heerlijk plaatje! :bomb: Ik zou bijna Main Concern als derde zeggen eigenlijk, maar ik denk dat The Purge waarschijnlijker is.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Heel heel heel ziek. Hoor hier Delete, Vazard en Main Concern/The Purge in terug. The Purge is waarschijnlijker idd.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Lompe handel, mis alleen wel een element die de plaat wat meer opvult. Maar live zeker zeker djenzen
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Zamble wrote:Lompe handel, mis alleen wel een element die de plaat wat meer opvult. Maar live zeker zeker djenzen
dit
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Om eerlijk te zijn vind ik hier na 2 keer luisteren niet zo veel aan. Voelt voor mij meer als een kickfest met de overige elementen helemaal weggedrukt of gewoon te minimaal waardoor ze imo weinig toevoegen aan het geheel. Dit zorgt er ook voor dat ik een hoop drive mis, wat voor mij meestal wel het lekkerste was in Spoontech platen. Vind het sfeertje (wat ook niet zo sterk lijkt) ook totaal niet aanwezig buiten de break om. Nee, dit is hem niet voor mij.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Aan de synth en bepaalde sounds te horen is Vazard in ieder geval onderdeel hiervan. Aan de ene kant hoor ik er wel Delete en/of Mind Dimension in terug, maar ik denk niet dat dit de 2 andere artiesten zijn (of in ieder geval niet beide). Op 1:34 zit namelijk zo’n vrij overstuurde kick die ik niet echt kan linken aan een van deze 3 artiesten. Ik had überhaupt erg veel moeite met deze te plaatsen, maar ik denk dan toch dat The Wicked ook mede verantwoordelijk is voor deze collab. The Purge zou ook nog best goed kunnen, al dacht ik eerder dat zij met D-Verze een collab hadden gemaakt.

Awakening zou dan van Freakshow & Mind Dimension kunnen zijn (al sta ik daar niet voor 100% achter) en Perfect Abomination van Vazard, Delete & The Wicked. De laatste 2 previews hebben het wel lastig gemaakt moet ik zeggen. :P

De (Vazard-)sounds en de stijl van deze plaat doen me enigszins denken aan Abduction (met name in de climax), maar ik snap wat men hierboven zegt over dat er ‘iets mist’. Die ietwat overstuurde kicks die zo nadrukkelijk aanwezig zijn passen naar mijn idee ook wat minder goed. Dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds wel een erg gave plaat. Ik denk dat ie live ook ontzettend tof is. :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Perfect Abomination is van Vazard (sowieso) & Mind Dimension denk ik. Hoor er weinig Delete in, die heeft eigenlijk in elk deel van zijn plaat altijd wel drive. Mind Dimension niet.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Pim0412 wrote:Awakening zou dan van Freakshow & Mind Dimension kunnen zijn (al sta ik daar niet voor 100% achter) en Perfect Abomination van Vazard, Delete & The Wicked. De laatste 2 previews hebben het wel lastig gemaakt moet ik zeggen.
Perfect Abomination klopt, bron: FB Vazard. Vazard en Mind Dimension herkende ik sowieso erin, The Wicked had ik niet geraden maar ben ook nog niet zo bekend met zijn sound. Als nieuw lid van Spoontech zal daar hopelijk wel verandering in komen. :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vazard wrote:I am the perfect abomination.
Hope you've enjoyed guessing who worked together on each of the 6 Spoontechnicians tracks.
Mind Dimension, myself and The Wicked came up with this 'Perfect Abomination'
Be sure to check out all the experiments from the other Spoontechnicians over at the Spoontech Records page!
The Spoontechnicians mini-album will be released to the interwebs on the 13th!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026