Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Cascada - Everytime We Touch (Fallen Superhero Remix) (XYX82919-2)

Label: Zooland Records
WEB release: 26/10/2017

Tracks:
Cascada - Everytime We Touch (Fallen Superhero Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron: Internet
Last edited by Mark With A Tarrel on 01 Nov 2017 16:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Erg goed geproduceerd nummer. Ik snap wel dat deze een release heeft gekregen.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
dacht even dat ik naar brennan heart luisterde
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:Erg goed geproduceerd nummer. Ik snap wel dat deze een release heeft gekregen.
Ik meen mij te herinneren dat deze plaat vorig jaar ookal gratis was weg gegeven? Apart dat er dan nu nog een officiƫle release van gemaakt word xd. Desalniettemin best een leuk plaatje :). Het origineel blijft ook goud :D.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Svbtwee wrote: Desalniettemin best een leuk plaatje :).
Heel dit nummer klopt toch van geen kant? Die lead is gewoon tering schel en vliegt alle kanten op met die overkill aan sidechain. Het is echt idioot dat dit op het originele label nog is uitgekomen.

Ik ben deze plaat tegengekomen omdat ik zelf met een bootleg / remix van Everytime we Touch bezig ben (welke het afgelopen weekend overigens erg goed deed bij de opening van het lustrum op de vereniging). Het enige leuke wat bovenstaande remix leuk doet is het trap stukje, wat ik daarom ook gekopieerd heb.
Last edited by Mark With A Tarrel on 05 Jan 2018 20:48, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Snap niet hoe dit ooit een release heeft kunnen krijgen, jezus. :lol:
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
MYTZE wrote:Snap niet hoe dit ooit een release heeft kunnen krijgen, jezus. :lol:
Mark With A Tarrel wrote: Voor de referentie, hier is de mijne, waar ik vorige week een avondje op gezeten heb.

https://clyp.it/tj23i2ky
Klinkt prima hoor. Beter dan dit in ieder geval. :)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:Voor de referentie, hier is de mijne, waar ik vorige week een avondje op gezeten heb.
https://clyp.it/tj23i2ky
Je 2e climax mag er zeker wezen! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Wat een lekkere plaat dit, fjieuw
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mark With A Tarrel wrote:Erg goed geproduceerd nummer. Ik snap wel dat deze een release heeft gekregen.
Svbtwee wrote:Desalniettemin best een leuk plaatje :). Het origineel blijft ook goud :D.
Mark With A Tarrel wrote:Heel dit nummer klopt toch van geen kant? Die lead is gewoon tering schel en vliegt alle kanten op met die overkill aan sidechain. Het is echt idioot dat dit op het originele label nog is uitgekomen.
Haahahahahahaha Sandert vond het obv wel weer een leuk plaatje onder andere omwille van het snaarstrakke sounddisign en de <insert afwisselend 1e of 2e> climax was ook echt vet :bomb:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
:lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Haahahahahahaha Sandert vond het obv wel weer een leuk plaatje onder andere omwille van het snaarstrakke sounddisign en de <insert afwisselend 1e of 2e> climax was ook echt vet
:lol: :lol: