B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
DJ R.Gee Feat. Katharina - You & Me (Together Forever) (BlueEyes & Sushi Hardstyle Edit) (P2P)

Label: Push2Play
WEB release: 13/10/2017

Tracks:
DJ R.Gee Feat. Katharina - You & Me (Together Forever) (BlueEyes & Sushi Hardstyle Edit)

Samples:
View on SoundCloud

Bron: sc
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Wauw, wat is dit dan, had verwacht dat SVB dit gepost zou hebben :lol:
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
Rickzel wrote:Wauw, wat is dit dan, had verwacht dat SVB dit gepost zou hebben :lol:
Zeker niet voor iedereen, maar ik kan wel genieten van deze kaas. :)
Last edited by BramHS on 31 Oct 2017 18:30, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Wauw, wat is dit dan, had verwacht dat SVB dit gepost zou hebben :lol:
Is dit stiekem svbdrie?

En ik denk dat je het nieuwe beleid niet mee hebt gekregen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Leker pep snuive heej
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
Broken Balance wrote:
Is dit stiekem svbdrie?

En ik denk dat je het nieuwe beleid niet mee hebt gekregen.
Helaas niet. Ik was al bang voor de reacties toen ik dit poste, maar ik dacht ach wellicht is er een liefhebber. Welk nieuwe beleid? Alleen 'respectabele' releases?
Donateur
last seen Aug 2024
Neejoh gewoon het forum volkalken met allerhande klotzooi hiep hiep hoi ketamine
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Alleen releases van grote/bekende/geregistreerde labels en uitzonderingen voor bekende artiesten.

Dit kan bij de producers kant denk ik.
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
Broken Balance wrote:Alleen releases van grote/bekende/geregistreerde labels en uitzonderingen voor bekende artiesten.

Krijgen we dan niet een heel erg vertekend beeld van hardstyle land? Verder vind ik het zelf niet slecht, zeker in vergelijking met sommige andere releases die hier voorbij komen..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
BramHS wrote:
Broken Balance wrote:Alleen releases van grote/bekende/geregistreerde labels en uitzonderingen voor bekende artiesten.

Krijgen we dan niet een heel erg vertekend beeld van hardstyle land? Verder vind ik het zelf niet slecht, zeker in vergelijking met sommige andere releases die hier voorbij komen..
Het gaat niet echt om wat wij als individu vet vinden om zo te beoordelen wat hier wel hoort en wat niet :P.

Wellicht is een sticky topic bovenaan dit subforum voor dit soort releases in een topic een goed idee. Dan vervuil je het forum niet en kan men zijn ei toch kwijt met dit soort releases.
Donateur
last seen Aug 2024
BramHS wrote: Verder vind ik het zelf niet slecht, zeker in vergelijking met sommige andere releases die hier voorbij komen..
Ja maar goed laten we er geen Svb-wedstrijd van maken, want dan zijn we begin 2018 allemaal doof.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:
BramHS wrote:

Het gaat niet echt om wat wij als individu vet vinden om zo te beoordelen wat hier wel hoort en wat niet :P.

Wellicht is een sticky topic bovenaan dit subforum voor dit soort releases in een topic een goed idee. Dan vervuil je het forum niet en kan men zijn ei toch kwijt met dit soort releases.
Serieus goed idee. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ik had precies hetzelfde bij het zien van de titel :lol:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Die lichte reverse bass :cool: