Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
maarten1410 wrote:Moet je eens eetpapiergeld proberen... was toch niet zo'n succes op MOH hoor :whistle: Wel lekker zoet.
Haha weet je niet zeker dat je zo waus was dat je niet gewoon een echt brieffie van 10 in je bek stopte :lol:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Ik weet al waar ik naar opzoek ga volgende partys :love:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Mol wrote:
KSwoosh wrote:heb ze wel zien lopen, met die lekkere broekjes aan :drool:
helaas geen Go Fast gedronken :P
Haha ik ook, lekker hoor! Die dames die de boekjes uitdeelden trouwens ook :thumbsup:
Ik was spontaan verliefd.
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Ja weet je hoe relaxte baan je dan hebt.Je weet dat je gewoon daarvoor bent geselecteerd omdat je faking lekker en het enige wat je hoeft te doen is een boekje uit te delen.
Relaxt ook trouwens dat ze bovenaan de trap stonden, zo kon ik tijdens het traplopen kiezen bij wie ik langs zou lopen ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hahaha dat deden wij ook, en meteen ff bespreken met je maten wie de lekkerste was. ^^
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Hahaha dat deden wij ook, en meteen ff bespreken met je maten wie de lekkerste was. ^^
Hahhah komt zo bekend voor
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
[quote="Milán"]Ja weet je hoe relaxte baan je dan hebt.Je weet dat je gewoon daarvoor bent geselecteerd omdat je faking lekker en het enige wat je hoeft te doen is een boekje uit te delen.
Relaxt ook trouwens dat ze bovenaan de trap stonden, zo kon ik tijdens het traplopen kiezen bij wie ik langs zou lopen ^^[/quote]

Heeft iemand nog een foto van hun :loving:
G
dawasiknie wrote:Hahaha dat deden wij ook, en meteen ff bespreken met je maten wie de lekkerste was. ^^
+1 :D
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
hmmm... Go Fast :drool:

Hoeveel kost zo'n blikje eigenlijk meestal op een feest?
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
1,5 muntje meestal