Haha weet je niet zeker dat je zo waus was dat je niet gewoon een echt brieffie van 10 in je bek stoptemaarten1410 wrote:Moet je eens eetpapiergeld proberen... was toch niet zo'n succes op MOH hoorWel lekker zoet.
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik weet al waar ik naar opzoek ga volgende partys 
Ik was spontaan verliefd.Mol wrote:Haha ik ook, lekker hoor! Die dames die de boekjes uitdeelden trouwens ookKSwoosh wrote:heb ze wel zien lopen, met die lekkere broekjes aan![]()
helaas geen Go Fast gedronken
Ja weet je hoe relaxte baan je dan hebt.Je weet dat je gewoon daarvoor bent geselecteerd omdat je faking lekker en het enige wat je hoeft te doen is een boekje uit te delen.
Relaxt ook trouwens dat ze bovenaan de trap stonden, zo kon ik tijdens het traplopen kiezen bij wie ik langs zou lopen
Relaxt ook trouwens dat ze bovenaan de trap stonden, zo kon ik tijdens het traplopen kiezen bij wie ik langs zou lopen
Hahaha dat deden wij ook, en meteen ff bespreken met je maten wie de lekkerste was. 
Hahhah komt zo bekend voordawasiknie wrote:Hahaha dat deden wij ook, en meteen ff bespreken met je maten wie de lekkerste was.
[quote="Milán"]Ja weet je hoe relaxte baan je dan hebt.Je weet dat je gewoon daarvoor bent geselecteerd omdat je faking lekker en het enige wat je hoeft te doen is een boekje uit te delen.
[/quote]
Heeft iemand nog een foto van hun
Heeft iemand nog een foto van hun
-
G
+1dawasiknie wrote:Hahaha dat deden wij ook, en meteen ff bespreken met je maten wie de lekkerste was.
hmmm... Go Fast
Hoeveel kost zo'n blikje eigenlijk meestal op een feest?
Hoeveel kost zo'n blikje eigenlijk meestal op een feest?