hahah noooo! Waren geen belgen he, hahah.Qlown wrote:Heeeeee-hooooooooo heeeeee-hoooooTiMOTHYb wrote:Wat is er geroepen op XQ NC dan?
NOISE - CON - TROLLERS.. Ze zouden daarmee een plaat maken, maar heb er tot op heden nog weinig van gehoord
hahah noooo! Waren geen belgen he, hahah.Qlown wrote:Heeeeee-hooooooooo heeeeee-hoooooTiMOTHYb wrote:Wat is er geroepen op XQ NC dan?
Dit is in ieder geval geen NoisecontrollersTienus wrote:hahah noooo! Waren geen belgen he, hahah.Qlown wrote:Heeeeee-hooooooooo heeeeee-hoooooTiMOTHYb wrote:Wat is er geroepen op XQ NC dan?
NOISE - CON - TROLLERS.. Ze zouden daarmee een plaat maken, maar heb er tot op heden nog weinig van gehoord
Eens! Zaterdag bij Theracords zaal gehoord, waar het geluid echt helemaal goud was. Kicks komen totaal niet over.. jammerGuido wrote:Gemiste kans. De screech en break zijn vet maar de kicks komen, ook live, absoluut niet over. Naar mijn mening toch het belangrijkste element. Helaas.
Deze blijft exclusief.Fuzzylogic wrote:Jammer dat we hier niks meer over horen... Free release zou heel leuk zijn.
Is niet officieel uitgebracht maar stond wel op de Thrillogy 2013 CD (adaro cd als het goed is)Exterkate wrote:Hopelijk komt deze ooit nog
Zie je maar hoeveel invloed timing heeft op een plaat. Ik heb hetzelfde namelijk.Raven wrote:Grappig dat deze weer voorbij komt, vond dit toentertijd super dik.
Als ik hem nu luister vind ik hem afschuwelijk.
Vet! Wacht al heel lang op dezeTitatovenaar wrote:Ik zal hem van de week uploaden
Duurt langTitatovenaar wrote:Ik zal hem van de week uploaden
SubtielRelentless Bass wrote:Duurt langTitatovenaar wrote:Ik zal hem van de week uploaden
2 woorden 9 lettersNuracore wrote:SubtielRelentless Bass wrote:Duurt langTitatovenaar wrote:Ik zal hem van de week uploaden
Ik las deze week hahaTitatovenaar wrote:Week heeft 7 dagen he ;-)
Thanks andere jongemanPandemonium wrote:http://www26.zippyshare.com/v/AGpBfWhH/file.html
Alsjeblieft jongeman