Related topics
- View the latest post: Devin Wild - Components Of Matter 2020/Meltdown (Devin Wild 2020 Kick Edit) (SCANTRAXX346)
- View the latest post: Armin van Buuren ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix) (ARMD1485)
- View the latest post: Atmozfears & Devin Wild ft. MERYLL - Long Way Home (SCAN449)
- View the latest post: Devin Wild | Defqon.1 at Home 2021 |
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Eindelijk, wat een mooie plaat 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Videoclip werd toch op Intents geschoten?
OT: Heerlijke plaat
Meende ik ook, toch Defqon geworden dusUniforce wrote:Videoclip werd toch op Intents geschoten?![]()
JNXD lijkt me wel een supertoffe gast trouwens.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik zal wel weer een azijnzeikert zijn, maar ik val echt in slaap van deze plaat. Had een stuk meer in kunnen zitten dan enkel wat kicks en af en toe wat pitchende stukjes lead. Geen enkele andere sample te bekennen verder. Niet dat dat per se altijd moet (zeker niet bij euforische platen), maar ik mis echt een stukje consistentie en samenhang in deze plaat wat me al snel de indruk geeft dat er meer tijd en moeite in had kunnen worden gestoken. De jankvocals voegen (wederom...) ook echt niks toe imo. krijg er meteen zo'n commercieel ditmoetopderadiokomen-gevoel van. De kicks zelf zijn ook niet speciaal, word een beetje gek van die snare-bass onzin.
Het enige positieve aan deze plaat vind ik de euforische sfeer die gecreƫerd wordt (wat zonder vocals nog veel beter naar voren gekomen zou zijn imo). Helaas kan ik het gewoon niet serieus nemen door al het bovengenoemde.
Het enige positieve aan deze plaat vind ik de euforische sfeer die gecreƫerd wordt (wat zonder vocals nog veel beter naar voren gekomen zou zijn imo). Helaas kan ik het gewoon niet serieus nemen door al het bovengenoemde.
Vind het wel een goede plaat maar er had inderdaad veel meer ingezeten als de vocals nog wat langer door gingen. Nu krijg ik een beetje het gevoel alsof het een net niet plaat is. Voor de rest vind ik het deuntje wat er in zit wel lekker en over het algemeen vind ik het een prima nummertje. 
Wat een gejank. Enige positieve zijn de kicks die nog best vol zijn 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Heerlijke plaat is dit zeg, heb deze echt bijna de gehele dag in mijn hoofd. Ik vind zulke melo's echt bijna altijd lekker en gewoon een goede volle Devin Wild kick eronder. Echt een feel good plaat!