Last edited by Zygoma on 22 Oct 2017 20:40, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - Speakafreak (The Entity Remix)
- View the latest post: Zygoma & Paze - The Return of Headhunterz (Contest Mix)
- View the latest post: Blear - Future of Hardstyle Podcast #35 ft. Zygoma & Paze
- View the latest post: Zygoma & Paze - Origin - A New Era (DJ Contest)
- View the latest post: Manyou - Drifting Away (Zygoma & Paze Remix)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hele vette melodie! intro klinkt ook goed
. Ben alleen nog niet helemaal fan van de kicks, overall wel beter dan die remix van Empha...? (oid) imo.
tijntjuh120 wrote:Hele vette melodie! intro klinkt ook goed. Ben alleen nog niet helemaal fan van de kicks, overall wel beter dan die remix van Emphasis... (oid) imo.
Ik sluit mij hier bij aan. Lekker sfeertje in de break en daarbij een sterke melodie. De kicks komen in de intro goed tot zijn recht, maar in de climax doen ze echt afbreuk aan het geheel. Daarnaast vind ik die korte screech in de tweede climax niet lekker geplaatst. Klinkt nu net alsof er een volgde plaat ingemixt wordt.
5 EC voor jou.ThaBomba. wrote:Ik sluit mij hier bij aan. Lekker sfeertje in de break en daarbij een sterke melodie. De kicks komen in de intro goed tot zijn recht, maar in de climax doen ze echt afbreuk aan het geheel. Daarnaast vind ik die korte screech in de tweede climax niet lekker geplaatst. Klinkt nu net alsof er een volgde plaat ingemixt wordt.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Sterke plaat, zeer positief verrast! De screech achtige geluiden in de tweede climax zijn wat mij betreft juist precies goed, alleen qua kicks ben ik daar ook nog niet overtuigd.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dat zijn de meeste remixes imotijntjuh120 wrote:overall wel beter dan die remix van Empha...? (oid) imo.
Last edited by Zygoma on 22 Oct 2017 20:40, edited 1 time in total.
Dit toppa had dan toch gwn verplaatst kunnen wordenZygoma wrote:Is nu te downloaden![]()
https://hardtraxx.com/gratis-trac ... 61170.html
View on SoundCloud
Niet door mijSvbtwee wrote:Dit toppa had dan toch gwn verplaatst kunnen wordenZygoma wrote:Is nu te downloaden![]()
https://hardtraxx.com/gratis-trac ... 61170.html
View on SoundCloud?