Erg vette plaat. Alleen thuis zijn de eerste kicks van de mid en climax niet echt aanwezig, maar live zal dat wel goed zijn. Of ik moet de boxen redelijk hard zetten dan zijn ze wel oke
Related topics
- View the latest post: Anura - Live @ Jungle Light Festival (The Jungle, 09-09-23)
- View the latest post: Lunakorpz - WELCOME TO THE JUNGLE (WOLV074)
- View the latest post: Aftershock & LePrince - Welcome To The Jungle (SCAN565D)
- View the latest post: Crude Intentions - Get Down! / Welcome To The Jungle (FLSM054)
- View the latest post: Alvaro & Mercer feat Lil Jon - Welcome To The Jungle (Hard Driver Bootleg)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Nee, vind ik ook, deed mij ook al aan denken.Royvn_ wrote:Ben ik de enige die dit nr veel op rockafella vind lijken?
Toch wel een leuke plaat verder, zou hier wel een Delete remix van willen horen
Die screeches in de tweede climax (rond 1:42 in de YT preview) doen me net iets te veel hier aan denken
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Pannenkoek on 12 Aug 2017 01:43, edited 2 times in total.
Ik wil deze af doen met "wel een leuk plaatje", in ieder geval een keer wat anders dan de standaard Warface stijl.
Vette plaat! Niet verwacht een plaatje als dit van Warface. De jungle sounds zijn er ook leuk in verwerkt 
Dat is ook gewoon dat geluidPannenkoek wrote:Die screeches in de tweede climax (rond 1:42 in de YT preview) doen me net iets te veel hier aan denken
View on YouTube
Is over die ID - ID al meer bekend eigenlijk?SkiggyRapz18 wrote:Is deze zeker van Warface? Vind hem wel wat weg hebben van die ID - ID die door Roughstate was gedraaid tijdje terug op Rebirth
Edit: Laat maar hij zegt het zelf in de livestream
Edit: Rockafella dus