Waardige opvolger van de Hanging On Bootleg 
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Erg vet nummer. Hopelijk komen er meer van dit soort platen in 2017.
Hele sterke plaat. Hij mag van mij deze lijn wel doortrekken.
Doet me denken aan zijn Haning On bootlleg, een beetje dezelfde opzet.
Doet me denken aan zijn Haning On bootlleg, een beetje dezelfde opzet.
TSFH wrote:Eindelijk weer eens een lekkere solo plaat van Digital Punk!
Holy shit wat goed dit
Dit is precies de Digital Paap waar ik zo van hou. Al die dood en verderf shit mag nou wel weer eens afgelopen zijn.
Was wel een kippenvel momentje toen deze gedraaid werd afgelopen zaterdag. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik ben niet echt overtuigd door deze plaat. Klinkt een beetje eentonig
Waarom? Ieder zijn mening, maar raw hardstyle kan gewoon euforisch zijn, ik denk dan aan de tracks van B-Front, oudere Frequencerz tracks. Screeches die bijvoorbeeld opzwepend zijn of euforische melodieën. Tuurlijk is het op een andere manier euforisch dan de typische euforische hardstyle, maar euforische raw is wat mij betreft zoals raw hardstyle hoor te zijn.jeffrey2107 wrote:godsamme noem het dan gewoon HardstyleSarabande wrote:Je snapt toch wel wat ik bedoel neem ik aan?Franky wrote:![]()
Mensen zijn geen fan van 'voor iedere sound een nieuwe naam bedenken'.
Snap ik, ik zelf ook niet en zo is mijn omschrijving dus ook niet bedoeld. Hetzelfde dat je kunt zeggen dat iets "vrolijke", "emotionele" of "donkere" hardstyle is. "Euforisch" is gewoon een bijvoeglijk naamwoord waarmee ik wil aangeven wat voor gevoel ik er bij krijg. That's it. En ik ben blij dat er weer meer van dat soort hardstyle geproduceerd wordt de laatste tijd.patrickjeb wrote:Mensen zijn geen fan van 'voor iedere sound een nieuwe naam bedenken'.
Raw was eerst ook een bijvoeglijk naamwoord. 
Het is maar waar je je druk om kan maken. Als hij had gezegd "dit is melodieuze maar toch harde hardstyle" als omschrijving was er zeker niks aan de hand
. Uiteindelijk denkt iedereen toch stiekem wel in hokjes omdat je eenmaal heel grote verschillen hebt in de hardstyle. Als je dan toch bezig bent kun je net zo goed verbieden om alle namen van genres uit te spreken en alles "muziek" noemen
.
Deze weer eens beluisterd, maar wat een fijne plaat zeg!
Track(s): Ruelle - Live Like Legends (Digital Punk Bootleg)
Download:
View on SoundCloud
Bron: Digital Punk Facebook
Download:
View on SoundCloud
Bron: Digital Punk Facebook
IK hoorde ook een Hardstyle Mafia/Infirium versie hiervan op Fatality, volgens mij met Yuna vocals.
Hele fijne plaat ja!
Dit is wat ik wil horen van DP
Dit is wat ik wil horen van DP
Deze was ik al weer vergeten, maar wat ontzettend fijn