J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Artiest: Bass Modulators

Track(s): OMG (Defqon.1 Endshow Edit)

Sample/video:
View on YouTube

Vanaf 6:15.
J
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago
Ik moest denken aan Noisecontrollers, maar verrassend genoeg is het Bass Modulators. Ze slaan zo te horen een nieuwe weg in als je de TBA gedraaid tijdens Defqon ook luistert. Heerlijk, gouwe plaat! En gelukkig zitten die afschuwelijke ping pong kicks er niet in :thumbsup: :clap:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Heerlijke track, maar lijken wel veel invloeden van Noisecontrollers in.
Ook erg lekkere kicks zitten erin :worship:
Last edited by Koen on 28 Jun 2017 18:55, edited 1 time in total.
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Jezus! :love: :love:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Doet me denken aan het IQON anthem.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Heerlijke sound design zeg! Kan toch haast niet missen dat Noisecontrollers hier even aan de knoppen heeft geholpen. Ik zou zweren dat hij van hem was toen ik hem hoorde.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 24 days ago
ThaBomba. wrote:Heerlijke sound design zeg! Kan toch haast niet missen dat Noisecontrollers hier even aan de knoppen heeft geholpen. Ik zou zweren dat hij van hem was toen ik hem hoorde.
Dit + geweldige plaat. Hou echt van die dubstep invloeden :love:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Erg vette track :drool: :love: :loving:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wat een drive!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gru-we-lijk
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik vind die dubstep sounds in het begin echt niks >.< klinkt gerecycled vanuit 2013. Verder wel erg dik, ook al is het een kort stukje
J
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago
Is dit niet gewoon met de oude soundbank van NC gedaan? Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik NC terug hoor in deze plaat.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Jambekkieee wrote:Is dit niet gewoon met de oude soundbank van NC gedaan? Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik NC terug hoor in deze plaat.
Yep jij niet alleen, lijkt mij heel erg op Iqon Anthem & Still Speedin bootleg
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Doet me heel erg denken aan Quatre Mains dit.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jambekkieee wrote:Is dit niet gewoon met de oude soundbank van NC gedaan? Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik NC terug hoor in deze plaat.
Ik vind het ook heel erg als Noisecontrollers klinken en kan bijna niet geloven dat dit van Bass Modulators is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ze zitten zo vaak samen in de studio dat je er wel uit van kan gaan dat ze sounds hebben overgenomen van NC (niet een op een Thyron natuurlijk) maar wel geïnspireerd.

Maar Bass Modulators produceren echt wel zelf. Zeker wanneer je weet dat zij enigszins de Michel Pollen waren van Scantraxx (track beoordelen e.d.)
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Zeggen dat ze dit niet zelf hebben gemaakt gaat wel heel erg ver, maar als je oren op je hoofd hebt dan kan je horen dat dit de signature sound(van de afgelopen jaren) van Noisecontrollers is. Ik geloof echt wel dat Bass Modulators heel erg sterk kunnen produceren, maar het verbaasd me gewoon enorm dat dit geen Noisecontrollers plaat is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ThaBomba. wrote:Zeggen dat ze dit niet zelf hebben gemaakt gaat wel heel erg ver, maar als je oren op je hoofd hebt dan kan je horen dat dit de signature sound(van de afgelopen jaren) van Noisecontrollers is. Ik geloof echt wel dat Bass Modulators heel erg sterk kunnen produceren, maar het verbaasd me gewoon enorm dat dit geen Noisecontrollers plaat is.
Iedereen kan dat horen, maar zoals gezegd, hun zitten enorm veel met NC in de studio, natuurlijk ga je dan dingen van hem leren en overnemen. Het is Noisecontrollers..
J
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:
ThaBomba. wrote:Zeggen dat ze dit niet zelf hebben gemaakt gaat wel heel erg ver, maar als je oren op je hoofd hebt dan kan je horen dat dit de signature sound(van de afgelopen jaren) van Noisecontrollers is. Ik geloof echt wel dat Bass Modulators heel erg sterk kunnen produceren, maar het verbaasd me gewoon enorm dat dit geen Noisecontrollers plaat is.
Iedereen kan dat horen, maar zoals gezegd, hun zitten enorm veel met NC in de studio, natuurlijk ga je dan dingen van hem leren en overnemen. Het is Noisecontrollers..
Volgens mij kregen ze gewoon toegang tot de soundbank van NC ofzo en hebben ze daar een plaat mee gemaakt. Noisecontrollers geeft wel vaker dingen aan producers en het zijn de beste vrienden van elkaar, dus waarom niet.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Weet niet hoeveel 'edit' het is, maar is blijkbaar de Defqon edit.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
klapstoel wrote:Ik vind die dubstep sounds in het begin echt niks >.< klinkt gerecycled vanuit 2013. Verder wel erg dik, ook al is het een kort stukje
Hier sluit ik me bij aan.
J
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago
Magnetron wrote:Weet niet hoeveel 'edit' het is, maar is blijkbaar de Defqon edit.
Klinkt als een mid intro. Ben benieuwd naar het vervolg.