Hardtraxxer
59 posts member since 2017
last seen Oct 2017
Kan deze wel waarderen :thumbsup: Maar waar blijft The Unknown? :slow:
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
PaulTowers wrote:Kan deze wel waarderen :thumbsup: Maar waar blijft The Unknown? :slow:
Dat blijft voor nu nog unknown
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
PaulTowers wrote:Kan deze wel waarderen :thumbsup: Maar waar blijft The Unknown? :slow:
Laatste keer dat ik er wat van hoorde zaten ze met de copyright op de vocals volgens mij of iets in die richting
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Heel dik :worship: Frequencerz doet ook weinig verkeerd :loving:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Lekkere plaat, typisch Frequencerz (drive en screeches).
Doet het bij mij eigenlijk altijd wel goed!
Mitzinator wrote:
Laatste keer dat ik er wat van hoorde zaten ze met de copyright op de vocals volgens mij of iets in die richting
Ik denk eerder vanwege de melodie, aangezien die is overgenomen van Two Steps From Hell - Heart of Courage.
De vocals zijn volgens mij speciaal voor Qlimax ingesproken, het is dezelfde vocaliste in ieder geval.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Ja kan best de melodie zijn, iets in die richting idd :P
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Nee dit is'm niet, iets te saai.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Roughstate is echt verre van interessant geworden voor mij. Op intents vond ik die set ook echt niks aan.
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Buiten die eerste climax vind ik het best wel een leuke plaat !
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Begon best leuk en had best een leuke climax kunnen worden, maar dit vind ik niks. Geen drive en geen gevoel.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Eigenlijk alles tot aan die anti is leuk, daarna is het niks voor mij meer. Hoop dat er nog een 'normale' climax achteraan komt, daar leent die melodie zich wel voor.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Hele vette plaat ook in hq. Ging live bij Freshtival ook erg goed
wootum wrote:Eigenlijk alles tot aan die anti is leuk, daarna is het niks voor mij meer. Hoop dat er nog een 'normale' climax achteraan komt, daar leent die melodie zich wel voor.
Die zit er in. De langere versie is ook op de vorige pagina te vinden.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
ThaBomba. wrote: Die zit er in. De langere versie is ook op de vorige pagina te vinden.
Ah, dan heb ik net de verkeerde preview aangeklikt.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pakt mij, in tegenstelling tot The Unknown, helaas totaal niet. Break is leuk en sfeervol, maar dan komt er een mid-intro die totaal uit het niets komt en waarvan ik de screech maar vervelend en schel vind. Climax gaat wel, maar is hem net niet voor mij. Mist nog iets om hem bijzonder voor mij te maken.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
RomanAnthony wrote:Pakt mij, in tegenstelling tot The Unknown, helaas totaal niet. Break is leuk en sfeervol, maar dan komt er een mid-intro die totaal uit het niets komt en waarvan ik de screech maar vervelend en schel vind. Climax gaat wel, maar is hem net niet voor mij. Mist nog iets om hem bijzonder voor mij te maken.