Leuke plaat, maar ben er iets minder enthousiast van als de meeste hier 
Vind die psy kicks niet geweldig, maar de kick die daarna komt is goud
Yup. Kan de plaat verder ook nergens vinden, beetje raar dat ze dan zeggen "This Wednesday! Clockartz - Rockafella"Duruz wrote:Alleen op spotify uit vandaag?
Inderdaad. Was al nooit gecharmeerd van Roughstate releasebeleid.Magnetron wrote:Yup. Kan de plaat verder ook nergens vinden, beetje raar dat ze dan zeggen "This Wednesday! Clockartz - Rockafella"Duruz wrote:Alleen op spotify uit vandaag?
Inderdaad!Daveytl wrote:Waar hebben jullie t over met jullie psy stukje en psy kicks? Zitten er beiden niet in voor zover mijn oren nog functioneren.
Ik hoor m ook nietDaveytl wrote:Waar hebben jullie t over met jullie psy stukje en psy kicks? Zitten er beiden niet in voor zover mijn oren nog functioneren.
Magnetron wrote:Belachelijke vette plaat![]()
Vind die psy kicks niet geweldig, maar de kick die daarna komt is goud
Tegenwoordig is alles met een andere kick psy-trance.Daveytl wrote:Waar hebben jullie t over met jullie psy stukje en psy kicks? Zitten er beiden niet in voor zover mijn oren nog functioneren.
Haha inderdaad. Mid-intro is een soort reversed bass, 2e kick een 'normale' Hardstyle kick en in de climax zit geloof ik een gated kick met veel distortion er op.Thommy wrote:Tegenwoordig is alles met een andere kick psy-trance.Daveytl wrote:Waar hebben jullie t over met jullie psy stukje en psy kicks? Zitten er beiden niet in voor zover mijn oren nog functioneren.
Vind hem toch aardig vet in HQFuzzylogic wrote:Vet dat ze wat apartere sounds gebruiken, maar doet mij nog niks eigenlijks.
Juistem.Daveytl wrote:Haha inderdaad. Mid-intro is een soort reversed bass, 2e kick een 'normale' Hardstyle kick en in de climax zit geloof ik een gated kick met veel distortion er op.Thommy wrote:Tegenwoordig is alles met een andere kick psy-trance.Daveytl wrote:Waar hebben jullie t over met jullie psy stukje en psy kicks? Zitten er beiden niet in voor zover mijn oren nog functioneren.
Very nice track which reminds me of the track we released back in 2009 because of the vocs ofcClockartz wrote:Rockafella is OUT NOW! Link: https://rough.lnk.to/064FA
Thank´s for the support so far!
cool story bro. tx 4 sharingDjThera wrote:Very nice track which reminds me of the track we released back in 2009 because of the vocs ofcClockartz wrote:Rockafella is OUT NOW! Link: https://rough.lnk.to/064FA
Thank´s for the support so far!
View on YouTube