dit jaklapstoel wrote:Break is zo sfeervol, precies zoals Gravity.
Related topics
- View the latest post: ANDY SVGE - Gravity (Angerfist Remix) (DQ006)
- View the latest post: ANDY SVGE - Be Alright (IAH145)
- View the latest post: Digital Punk & Andy SVGE - Hit Me With The Remix (BLACK093)
- View the latest post: Intervention | ANDY SVGE | Tribute
- View the latest post: Ran-D & ANDY SVGE - Armageddon (ROUGH152)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind de kicks in Gravity ook juist het enige wat beter kan. Ook goed om te horen dat je duidelijk elementen van Gravity terug hoort komen hierin. Vaak gebeurt het nog wel eens dat er een 'nieuwe' naam samenwerkt met een bekende dj en je dan bijna alleen maar sounds van de bekende dj terughoort.
Hahaa idd, dat heb je ook al met paradox, met veel elementen van the worlds beyond. Gravity en the worlds beyond zijn ook echt van die tracks die b-front vaak draait en goed bij zn sets passen.Thommy wrote:Vind de kicks in Gravity ook juist het enige wat beter kan. Ook goed om te horen dat je duidelijk elementen van Gravity terug hoort komen hierin. Vaak gebeurt het nog wel eens dat er een 'nieuwe' naam samenwerkt met een bekende dj en je dan bijna alleen maar sounds van de bekende dj terughoort.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vrijheid van geen label hebben, tijdje af genomen om zich te ontwikkelen? Dus kan doen wat ie zelf wil.Mr Lellebel wrote:Wat een plaat weer, de sfeer in de break is echt ongekendMaar kan iemand mij vertellen hoe het kan dat die Andy SVGE (Waverider toch?) opeens na een aantal jaar 13/12 plaatjes maken terug is met en nieuwe alias en, in ieder geval zo lijkt het hardstyle naar een hoger niveau tilt?
Ben benieuwd hoe hij zichzelf gaat presenteren, zijn eerste boekingen staan al gepland en het is nog steeds een "geheim" wie hij is. Misschien wordt het wel iets van een live act o.i.d.Lenny wrote:Vrijheid van geen label hebben, tijdje af genomen om zich te ontwikkelen? Dus kan doen wat ie zelf wil.Mr Lellebel wrote:Wat een plaat weer, de sfeer in de break is echt ongekendMaar kan iemand mij vertellen hoe het kan dat die Andy SVGE (Waverider toch?) opeens na een aantal jaar 13/12 plaatjes maken terug is met en nieuwe alias en, in ieder geval zo lijkt het hardstyle naar een hoger niveau tilt?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
ANDY SVGE = Waverider. Dat is geen geheim meer neem ik aan toch?
Ik heb 'm gesproken en hij kwam er zelf mee dat ie het was
Je hebt hem gesproken, dus je mag hem Andy noemen.Lenny wrote:ANDY SVGE = Waverider. Dat is geen geheim meer neem ik aan toch?
That's what the most guys do!patrickjeb wrote:Je hebt hem gesproken, dus je mag hem Andy noemen.Lenny wrote:ANDY SVGE = Waverider. Dat is geen geheim meer neem ik aan toch?
Op z'n facebook is het iig nog steeds n geheim haha (Laat nergens z'n gezicht zien, geeft nergens aan dat het Waverider is).Lenny wrote:ANDY SVGE = Waverider. Dat is geen geheim meer neem ik aan toch?
Goed Engels maat.Zamble wrote:That's what the most guys do!patrickjeb wrote:Je hebt hem gesproken, dus je mag hem Andy noemen.Lenny wrote:ANDY SVGE = Waverider. Dat is geen geheim meer neem ik aan toch?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Wat kan ik deze plaat vaak luisteren zeg, vind hem echt geweldig
Alles klopt hierin, die heerlijke break met passende vocals, sfeer en die melodie. Hoor beide stijlen goed erin terugkomen, top werk geleverd heren
Alles klopt hierin, die heerlijke break met passende vocals, sfeer en die melodie. Hoor beide stijlen goed erin terugkomen, top werk geleverd heren
B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness (ROUGH062)
Label: Roughstate
WEB release: 01/05/2017
Tracks:
B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness
Samples:
View on YouTube
Bron:
Label: Roughstate
WEB release: 01/05/2017
Tracks:
B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness
Samples:
View on YouTube
Bron:
Really proud of this one; 'Beat The Darkness' with @djbfront will be released this Monday on @RoughstateMusic! pic.twitter.com/MFCdgTjvHd
Seeker Of Fire wrote:klapstoel wrote:TOTY materiaal
Deze plaat he, was weer goud donderdag 
STVK wrote:Seeker Of Fire wrote:klapstoel wrote:TOTY materiaal
Die vocals ook
"There is a light somewhere. It may not be much light, but it beats the darkness."
Zo mooooooi.