Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
:loving: :loving:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Dikke plaat :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wat is nou eigenlijk de weerwaarde om dit onder een andere naam te starten? Ga je nog wel verder onder The Vision met pure euforische muziek of is dit gewoon je nieuwe project en is dat klaar zo? Waarom niet gewoon onder The Vision deze muziek uitbrengen, volgens mij is de hype creëren zoals Andy SVGE heeft gedaan ook niet helemaal gelukt namelijk.

Vette plaat maar dat vond ik van alles onder het project The Vsion eigenlijk ook wel.
Artiest
29 posts member since 2016
last seen Feb 2018
ThaBomba. wrote:Wat is nou eigenlijk de weerwaarde om dit onder een andere naam te starten? Ga je nog wel verder onder The Vision met pure euforische muziek of is dit gewoon je nieuwe project en is dat klaar zo? Waarom niet gewoon onder The Vision deze muziek uitbrengen, volgens mij is de hype creëren zoals Andy SVGE heeft gedaan ook niet helemaal gelukt namelijk.

Vette plaat maar dat vond ik van alles onder het project The Vsion eigenlijk ook wel.
Soms heb je een nieuwe start nodig om nieuwe energie te vinden. Vooral voor het maken van muziek.
Ik heb deze energie weer gevonden en geniet van het maken van muziek, van de leuke reacties tot nu toe en herinneringen weer op te roepen d.m.v mijn podcast en sets.. Met The Vision heb ik meerdere dingen geprobeerd, maar mijn hart ligt toch bij het iets stevige werk, maar wel met gevoel en melodie..
Het gaat er mij verder ook niet om of de hype gelukt is.. Het gaat mij nu om te genieten van de muziek en mensen blij te maken..
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Duidelijk, bedankt voor het antwoord! Na een tijd terug de keuze te hebben gemaakt tussen raw of euforisch lijkt dit inderdaad de ideale tussenweg.

Succes met deze nieuwe weg, ik kijk uit naar de rest ^^
Artiest
last seen Feb 2018
ThaBomba. wrote:Duidelijk, bedankt voor het antwoord! Na een tijd terug de keuze te hebben gemaakt tussen raw of euforisch lijkt dit inderdaad de ideale tussenweg.

Succes met deze nieuwe weg, ik kijk uit naar de rest ^^
Thanks! We zullen zien wat het gaat brengen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Erg blij mee dat je deze richting op gaat, had eerlijk gezegd weinig met je euforische platen van de laatste tijd ,maar daarvoor dan weer groot fan van tracks als I Know You're Here en Back in the Game. Zoals ik al zei, deze klinkt ook echt enorm goed :love:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Nu je toch meeleest, is Visions of Hardstyle niet een plaat die ook in een Reloaded jasje gestoken kan worden, vind deze er namelijk wel behoorlijk geschikt voor :$
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat een plaat! :loving:
Artiest
last seen Feb 2018
Fantazoo wrote:Nu je toch meeleest, is Visions of Hardstyle niet een plaat die ook in een Reloaded jasje gestoken kan worden, vind deze er namelijk wel behoorlijk geschikt voor :$
Toevallig dacht ik wel aan een soort melodie als voh inderdaad.. Goed idee!
Artiest
last seen Feb 2018
Rickzel wrote:Erg blij mee dat je deze richting op gaat, had eerlijk gezegd weinig met je euforische platen van de laatste tijd ,maar daarvoor dan weer groot fan van tracks als I Know You're Here en Back in the Game. Zoals ik al zei, deze klinkt ook echt enorm goed :love:
Thnx man!
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Echt grote complimenten :thumbsup:, wat een super mooie plaat! :loving:
Hardtraxxer
82 posts member since 2014
last seen Feb 2025
Hele dikke plaat :bomb: :love:
Artiest
last seen Feb 2018
jr86 wrote:Hele dikke plaat :bomb: :love:
Thnx! Hij is nu verkrijgbaar! :clap:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ThaBomba. wrote:volgens mij is de hype creëren zoals Andy SVGE heeft gedaan ook niet helemaal gelukt namelijk.
Vanaf 2:06 doet het me anders wel denken aan het 2e gedeelte van Gravity ;)