Deze gehaald
Slimfit/Skinny Stretch ftw.Uberhout wrote:Ik heb niet echt een voorkeur qua merk jeans. Qua pasvorm ga ik wel standaard voor de tapered / anti fit (=valt normaal op bovenbeen, strakker vanaf knie naar beneden). Die zitten veel lekkerder dan andere pasvormen imo, al vind ik slim fit ook nog wel te doen.
Rowan's TrommelyouthRowanyt1309 wrote:Als ik naar de voetbal toe ga, ga ik altijd casual gekleed. Vaak of onze groepsjas aan of gewoon lekker in een C.P. Company trui aan met daarop een Stone Island jas (Soft Shell). Donker broekje eronder en tegenwoordig draag ik geen Adidasjes meer maar New Balance in de style van de Adidasjes.
Zijn maar 10 in Nederland limited edition is elite shitCruelty wrote:pff 7 barkie pet
MelvinFR wrote:Rowan's TrommelyouthRowanyt1309 wrote:Als ik naar de voetbal toe ga, ga ik altijd casual gekleed. Vaak of onze groepsjas aan of gewoon lekker in een C.P. Company trui aan met daarop een Stone Island jas (Soft Shell). Donker broekje eronder en tegenwoordig draag ik geen Adidasjes meer maar New Balance in de style van de Adidasjes.