Eens ff meepakken omdat ik benieuwd ben naar het mixwerk. 
edit: LOL super gemixt.
edit: LOL super gemixt.
Heb meer het idee dat hij deze tracks fout vind, omdat de rest dat ook vindIzbut wrote:Je vind Live The Moment ook fout?
En wat dacht je van Stampuhh?!dawasiknie wrote:Haha, ik mis tomatenplukkers, nothing else matters en FTS
HahahahahahaMachiel wrote:Haha held! Nr's als pak een punt doen het goed in de bus richting uitwedstrijden![]()
Haha, Kut track, S gewoon overhyped, net als Live the Moment!!!KSwoosh wrote:lekker setje!
jmmr dat MMA er in zit, want dat is geen foute tracks, maar gewoon een kut track....
en die Pak een Puntwat een epic vette track is dat
!
hoezo is figalicious fout, geniale plaat is dat vooral als je hem live hebt gehoordQonFuzion wrote:En wat dacht je van Stampuhh?!dawasiknie wrote:Haha, ik mis tomatenplukkers, nothing else matters en FTS
Through the Monsoon (van Stephy), Figalicious (Activator) [teksten zijn behoorlijk fout..], Facial (Act. & Carnifex), Scrap Attack.. och zo kunnen we nog wel een uurtje vol krijgen!
De teksten zijn behoorlijk fout (zoals ik had geschreven).Dj Skitzo wrote:hoezo is figalicious fout, geniale plaat is dat vooral als je hem live hebt gehoordQonFuzion wrote:En wat dacht je van Stampuhh?!dawasiknie wrote:Haha, ik mis tomatenplukkers, nothing else matters en FTS
Through the Monsoon (van Stephy), Figalicious (Activator) [teksten zijn behoorlijk fout..], Facial (Act. & Carnifex), Scrap Attack.. och zo kunnen we nog wel een uurtje vol krijgen!
Tuurlijk snap ik hem.. Maar dan kan ik de tekst nog wel fout vinden..Dj Skitzo wrote:ik weet niet of jij de tekst snapt dan want die is anders toch best geniaal
QonFuzionQonFuzion wrote:Tuurlijk snap ik hem.. Maar dan kan ik de tekst nog wel fout vinden..Dj Skitzo wrote:ik weet niet of jij de tekst snapt dan want die is anders toch best geniaalHij zou er best bij passen vind ik. Maargoed.. wie ben ik he?