Geslaagd anthem 
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dat hebben ze heel netjes gedaan! Tof anthem zeg 
Een van de betere anthems van de laatste paar jaar. Heerlijk! 
Wat een heerlijk anthem zeg, vooral die tweede climax 
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Heb je zo'n prachtige break, komen er van die raw vocals achteraan. Beetje jammer, verder erg lekker anthem

Ik vind de vocalen wel echt kut eigenlijk. Mis ook een beetje samenhang in dit nummer.
Vind het een sterk anthem. Enige minpuntje zijn de vocals.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Eindelijk weer een anthem gevoel bij deze plaat.
Dit stijltje is bevalt me prima
Dit stijltje is bevalt me prima
Ik vind die tweede climax wel wat weg hebben van Wildstylez - Ready To Go
Doet me weinig, wel leuk dat ze deze heren de kans geven een anthem te maken. Helaas niet geslaagd.
Fijne plaat, tof dat NSCLT hier de kans voor heeft gekregen. Vocals vind ik alleen niks helaas.
Ik heb dus hetzelfde, het doet me niet heel erg veel. Prima track, niet meer dan dat.G1LL wrote:Doet me weinig, wel leuk dat ze deze heren de kans geven een anthem te maken. Helaas niet geslaagd.
Vind hem buiten de vocals om eigenlijk wel erg vet! 
Vind de plaat zelf wel vet, maar niet heel bijzonder. Wel een van de sterkere rebirth anthems!
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Leuk Anthem, geen Wauw-gevoel. Maar wel leuk gedaan.
In ieder geval 500x beter dan het Frontliner-Anthem van vorig jaar imo..
In ieder geval 500x beter dan het Frontliner-Anthem van vorig jaar imo..
-
R
Toffe plaat! 
Vette plaat om uit te brengen. Anthem vind ik het niet. Vind het meer gewoon een track. Ondanks dat vind ik het wel een prima nummertje! 
Eerste noten met die korte pingeltjes deden me wel heel erg denken aan Audiotricz - Inception, maar wat een lekker plaatje zeg. 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 18 hours ago
Kon niet op het nummer komen maar ik vind het inderdaad ook! Eerste climax daarentegen wel echt vet. Geslaagd anthemgeert3ssen wrote:Ik vind die tweede climax wel wat weg hebben van Wildstylez - Ready To Go
haha ja lijkt heel erg, wel vetGoku wrote:Kon niet op het nummer komen maar ik vind het inderdaad ook! Eerste climax daarentegen wel echt vet. Geslaagd anthemgeert3ssen wrote:Ik vind die tweede climax wel wat weg hebben van Wildstylez - Ready To Go
Wel raar dat ze dezelfde naam gebruiken als die van Alpha2