I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
De tering, die mid :clap:

Ik baal toch wel een beetje van de climax. Ik mis een beetje samenhang in de melodie of zo. Wellicht na nog een paar keer luisteren dat het mee valt.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:Die sound in de intro doet me heel erg denken aan The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed.
Dit, echt top vind ik persoonlijk. Heerlijke sfeer in de rest van de track ook weer :D
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 4 hours ago
Indy wrote:
Deuntje wrote:Mensen die duisterder verwachtte, terwijl het 50/50 feest is :lol:
Dat maakt toch niet uit haha? Be Amazed & To Protect & Serve zijn ook duistere anthems :P
Deze is toch wel even duister als die?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
wootum wrote:Die sound in de intro doet me heel erg denken aan The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed.
:yes:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Deuntje wrote:
Indy wrote:
Deuntje wrote:Mensen die duisterder verwachtte, terwijl het 50/50 feest is :lol:
Dat maakt toch niet uit haha? Be Amazed & To Protect & Serve zijn ook duistere anthems :P
Deze is toch wel even duister als die?
Imo niet haha :$
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ga hem steeds beter vinden. Gewoon een dikke luisterplaat :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
B-Front is wel 1 van de beste die de Anthems kan maken. Wat een geluid!
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Na héél vaak luisteren en live gehoord te hebben op Hard Bass vind ik deze eigenlijk wel horen bij de betere B-Front platen. Echt heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Rowanyt1309 wrote:B-Front is wel 1 van de beste die de Anthems kan maken. Wat een geluid!
B-Front weet in al zijn tracks gewoon een fantastische sfeer neer te zetten ja. Een hele belangrijke factor bij het maken van een anthem inderdaad :)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
yannickvk wrote:
Rowanyt1309 wrote:B-Front is wel 1 van de beste die de Anthems kan maken. Wat een geluid!
B-Front weet in al zijn tracks gewoon een fantastische sfeer neer te zetten ja. Een hele belangrijke factor bij het maken van een anthem inderdaad :)
Precies dit en zijn deuntjes + de opbouw van een nummer is gewoon geweldig! :yay:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Bump :$

Komt deze ook op het album?

Tering wat een track, vooral dat 'Beholder' oldskool soundje in de mid :worship:
Zelden ook zo'n kick gehoord de laatste tijd in de hardstyle. (L)
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Snap(te) de kritiek op deze plaat sowieso al niet. Die mid, samen met die Hard Bass vocalen en geniale uithalen. Voor mij zou deze in de TOTY Top 10 komen dit jaar (tot nu toe). :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
MelvinFR wrote:Snap(te) de kritiek op deze plaat sowieso al niet. Die mid, samen met die Hard Bass vocalen en geniale uithalen. Voor mij zou deze in de TOTY Top 10 komen dit jaar (tot nu toe). :worship:
Eens.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik vind dit ook een van z'n sterkste platen van de laatste tijd. Overtreft Beyond Reality en Silent Scream zeker weten ^^. Vind de kick rolls hier ook echt goed in verwerkt. Heerlijk drumbaar
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Thanks, tracklist inmiddels bekeken. :P

Voor mijn de track van het album tot nu toe van wat ik heb gehoord.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ondanks de throwback naar de oude sounds in de mid, pakt deze plaat me juist in zijn geheel niet. Vind de melodie vooral niet heel veel aan.