Duruz wrote:Doet mij niet zoveel. Slappe kickjes vooral. Val ik liever terug op Lose Control.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Preview:
View on YouTube
View on YouTube
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Ik ben niet zo weg van de kicks, verder vind ik het wel een lekker track. Deze weg die Deetox op gaat vind ik persoonlijk heel gaaf.
EDIT; Ik hoop wel dat ze niet alleen maar dit soort gaat maken, maar af en toe ook iets in de lijn van idd 'Street Movement' en 'Lose control' maakt. Dat waren wel de tracks die me een fan gemaakt hebben
EDIT; Ik hoop wel dat ze niet alleen maar dit soort gaat maken, maar af en toe ook iets in de lijn van idd 'Street Movement' en 'Lose control' maakt. Dat waren wel de tracks die me een fan gemaakt hebben
Wat een gruwelijk dikke track, vind dit stijltje van een meeslepende melodie met daarbij een harde kick echt super vet! Als dit Deetox haar stijl wordt in 2017 dan ben ik zeer benieuwd! 
Haar nieuwe live act gaat Lose Control heten toch? Dus dan zal het wel haha.Chrypt0n wrote:Ik ben niet zo weg van de kicks, verder vind ik het wel een lekker track. Deze weg die Deetox op gaat vind ik persoonlijk heel gaaf.
Nope, Bring The Riot gaat die heten.
Huh wtf, haha dat wist ik. Weet niet waar ik met mijn hoofd zat. Beetje warrig laatste tijd.
Hele dikke plaat. Deetox pakt me weer eindelijk na 2/3 jaar met een release
Naweeën van HB .Zamble wrote:Huh wtf, haha dat wist ik. Weet niet waar ik met mijn hoofd zat. Beetje warrig laatste tijd.
Voor mij persoonlijk met afstand de beste Deetox plaat tot nu toe. Niet omdat ik de rest zo slecht vond maar man wat is dit een fijne plaat
. Die 2e climax tho 
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Svbtwee wrote:Voor mij persoonlijk met afstand de beste Deetox plaat tot nu toe.
Hier kan ik me wel in vindenSvbtwee wrote:De beste Deetox plaat tot nu toe.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Doet me heel eeg denk aan de B-Front diss van Radical. Hoe meer ik deze luister hoe beter die wordt