Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Tweede climax had in mijn ogen ook niet veel beter gekund dan dit, wat goed! :loving: .
R
Zo vaak op repeat staan. alles klopt. Dit is mn favoriet van nu forsure :loving:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Re-vamp wrote:Zo vaak op repeat staan.
Ik vind deze juist zó goed dat ik hem expres niet meer luister. Op HB live voor het laatst gehoord. Ken mezelf te goed, dan ben ik er dalijk zo op uitgekeken >.<
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
StevenvanKuijk wrote:
Re-vamp wrote:Zo vaak op repeat staan.
Ik vind deze juist zó goed dat ik hem expres niet meer luister. Op HB live voor het laatst gehoord. Ken mezelf te goed, dan ben ik er dalijk zo op uitgekeken >.<
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nu al minstens 3 keer per dag geluisterd. Dit kan gewoon echt niet gaan vervelen bij mij! Die opbouw naar die climax is zo goed! Kickrolls moet ik wel telkens aan wennen, maar de sfeer in de plaat is zo goed! :love:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mid Intro poah.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:Nu al minstens 3 keer per dag geluisterd. Dit kan gewoon echt niet gaan vervelen bij mij! Die opbouw naar die climax is zo goed! Kickrolls moet ik wel telkens aan wennen, maar de sfeer in de plaat is zo goed! :love:
Maat. Het gezicht dat je trok op Loudness toen de climax begon. xd Deze plaat was één van de hoogtepuntjes van de avond. Gaat heel hoog eindigen in mijn TOTY. :cry:
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Hij zit ook in de nieuwe Unleashed! DP noemt het een van zijn favoriete platen van het moment :thumbup:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik denk dat DP niet de enige zal zijn. Deze track gaan we nog vaak en lang horen :worship:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
StevenvanKuijk wrote:Ik denk dat DP niet de enige zal zijn. Deze track gaan we nog vaak en lang horen :worship:
Hoop het, wat een dijk van een plaat :drool: