Tweede climax had in mijn ogen ook niet veel beter gekund dan dit, wat goed!
.
Related topics
- View the latest post: MYST - Before You Go (Definitive Version)
- View the latest post: MYST - Before You Go (High Voltage Remix)
- View the latest post: Frontliner, MYST & Alter Ego - Before Your Eyes (TIH010)
- View the latest post: P-Stylez - Are You Ready For: Try Before You Die?!
- View the latest post: Try Before You Die (28-02-2026, Time Out, Gemert)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
R
Zo vaak op repeat staan. alles klopt. Dit is mn favoriet van nu forsure 
Ik vind deze juist zó goed dat ik hem expres niet meer luister. Op HB live voor het laatst gehoord. Ken mezelf te goed, dan ben ik er dalijk zo op uitgekekenRe-vamp wrote:Zo vaak op repeat staan.
StevenvanKuijk wrote:Ik vind deze juist zó goed dat ik hem expres niet meer luister. Op HB live voor het laatst gehoord. Ken mezelf te goed, dan ben ik er dalijk zo op uitgekekenRe-vamp wrote:Zo vaak op repeat staan.
Nu al minstens 3 keer per dag geluisterd. Dit kan gewoon echt niet gaan vervelen bij mij! Die opbouw naar die climax is zo goed! Kickrolls moet ik wel telkens aan wennen, maar de sfeer in de plaat is zo goed! 
Maat. Het gezicht dat je trok op Loudness toen de climax begon.Hekzitter wrote:Nu al minstens 3 keer per dag geluisterd. Dit kan gewoon echt niet gaan vervelen bij mij! Die opbouw naar die climax is zo goed! Kickrolls moet ik wel telkens aan wennen, maar de sfeer in de plaat is zo goed!
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Hij zit ook in de nieuwe Unleashed! DP noemt het een van zijn favoriete platen van het moment 
Ik denk dat DP niet de enige zal zijn. Deze track gaan we nog vaak en lang horen