Ambitieus man! Veel succes en misschien tot later.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Succes Stefan!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Wie?
Heel veel succes kerel, mooie toekomstvisie. 
Veel succes Stefan, ik zal aan je denken, gr.
Succes! Mooi thesis onderwerp
Wat studeer je?
-
S
Hihi ik ook niet.SL8492 wrote:Heel veel succes kerel! Ik zal jouw set op Wasted Festival in 2015 nooit vergeten iig
Dacht ik ook!Exterkate wrote:Succes met alles man! Vet om te horen dat je iets wilt gaan doen tegen klimaatverandering. Een belangrijk onderwerp en een mooi streven lijkt mijnogmaals succes!
The cringeIndy wrote:Succes Stefan! Ik zal ondertussen je 'Words From Kanto' nog eens opzetten!![]()
Jumpstyle komt sws helemaal terug in 2019Grim wrote:Wie gaat er nu de jumpstyle verdedigen?
Unknown wrote:Jammer, maar je bent mijn absolute held dat je vorig jaar Rebirth Schon Muziekske Ddaaide, ben ik je eeuwig dankbaar voor
Ook MC DL vond't mooi
TiMOTHYb wrote:Raven wrote:Ik was op zoek naar het FTP filmpje van Intens 2014 maar die staat niet meer op YT. Wat weet jij hiervan?
Ik wel
Laatste jaren niet echt, maar wat was dat vroeger mooiNegert wrote:Veel succes #1 AVIO fanboy
Ik studeer International Land & Water Management @ Wageningen University & Research Centre.Henk-Jan wrote:Succes! Mooi thesis onderwerpWat studeer je?
De rest natuurlijk allemaal bedankt!
Leuk om eens te lezen wat andere HT'ers doen, veel succes! 
-
S
Houdoe! 
sonnebloem wrote:Leuk om eens te lezen wat andere HT'ers doen, veel succes!
Bij het lezen van de titel van het topic dacht in eerste instantie dat er iemand dood was, maar oké.
Veel plezier en succes bij je plannen!
Veel plezier en succes bij je plannen!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Veel succes met je toekomst!