Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Artiest: Carnage x Timmy Trumpet

Track(s): Psy or Die (Chemical Soldiers Bootleg)

Sample/video:
View on YouTube

Bron: fb

Het uitmelken is begonnen! Track is overigens gewoon voor 90% het origineel, maar dan sneller
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Uitgemolken of niet, i like it :D

op de een of andere manier vind ik de climax ook echt tering dik, en heb geen idee waar dat precies door komt :lol:
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Ik vind er niet veel aan. Climax is erg 13/12. Dan had ik liever het melodietje van 1:10 terug gehoord in de climax
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 14 days ago
lekker spacend clipje :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Die psytrance kick van Sub Zero Project was lekker hard, valt bij deze helaas wel mee.
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
De 'midintro' klinkt meer als een intro van een 2000 house plaat. Rest van track is niet geweldig en vrij standaard. Uitwerking van die psytrance kick kan beter als ie echt wil gaan beuken.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Mad Krentenbol wrote:De 'midintro' klinkt meer als een intro van een 2000 house plaat. Rest van track is niet geweldig en vrij standaard. Uitwerking van die psytrance kick kan beter als ie echt wil gaan beuken.
Luister het origineel eens, ze hebben die gewoon letterlijk versneld en als mid-intro gebruikt, zonder ook maar een kick toe te voegen xd
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Slaat werkelijk nergens op, de stukken die ze gemaakt hebben zijn gewoon echt 2 lossen stukken wat totaal niet bij het originele nummer passen met die kut screeches
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Chroman wrote:
Mad Krentenbol wrote:De 'midintro' klinkt meer als een intro van een 2000 house plaat. Rest van track is niet geweldig en vrij standaard. Uitwerking van die psytrance kick kan beter als ie echt wil gaan beuken.
Luister het origineel eens, ze hebben die gewoon letterlijk versneld en als mid-intro gebruikt, zonder ook maar een kick toe te voegen xd
Oh jezus.