Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
De plaatjes opzich zijn niet verkeerd. Alleen van Dutch Master was je een heel erg andere stijl gewend. Nu er iemand anders DM is, verwacht je wel dat je die stijl blijft herkennen, maar nee. Het is nu gewoon een alias voor showtek geworden.
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
dawasiknie wrote:Ligt het aan mij of zit er niet eens een kick in dat nummer? :/
Klink zoals al eeder gezegd bij andere mensjes hier heel erg als showtek.
Zijn misschien niet de hardste, maar om nou te zeggen dat er geen kick in zit..

Veder zit release goed in elkaar geen negatief word over te zeggen :)
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
Dutch_Master wrote:
dawasiknie wrote:Ligt het aan mij of zit er niet eens een kick in dat nummer? :/
Technisch zit ´ie goed in elkaar, maar echt spannend vind ik m niet -.- Het is niet de echt ´Dutch Master´ stijl die ik gewend ben.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
The Amethist wrote:
Dutch_Master wrote:
Technisch zit ´ie goed in elkaar, maar echt spannend vind ik m niet -.- Het is niet de echt ´Dutch Master´ stijl die ik gewend ben.
De oude Dutch Master stijl zul je ook nooit meer terug zien, daarvoor moet je nu bij Fusion zitten.
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
Khadber wrote: De oude Dutch Master stijl zul je ook nooit meer terug zien, daarvoor moet je nu bij Fusion zitten.
Jup, ik weet het, maar over hoe en wat, daar is volgens mij al genoeg over gepraat :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Heb hem binnen en die in en outro van What goes Around zijn echt wreed. Vind de climax minder.
N
Hardtraxxer
123 posts member since 2008
last seen Jul 2015
en toch hoop ik 'Fly Like A Rocket' op feestjes voorbij te hore komen, denk dat ie het live goed doet ^^
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Ik vind ze allebei toch wel lekker hoor, geen over de top plaatjes zoals de oude DM maar ze zitten zeker goed in elkaar en live zullen ze het ook wel goed doen :)
Hardtraxxer
166 posts member since 2009
last seen Dec 2010
valt me beetje tegen dit.. :/

intro van B-kant is wel netjes
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Fly Like A Rocket :woot: :loving:

Sorry moest ff
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
TSFH wrote:Sorry moest ff
Maakt niet uit, hele fijne bump dit!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Goeie bump :loving:
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 16 minutes ago
wat waren ze vroeger hier negatief over xd
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Deuntje wrote:wat waren ze vroeger hier negatief over xd
Daarom reageerde ik ook haha.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Niet helemaal misplaatst toch? :whistle: Het is nou niet echt een goeie plaat te noemen, brengt wel weer goeie oude herinneringen op :innocent:
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
hardstyle007 wrote:
Niet helemaal misplaatst toch? :whistle: Het is nou niet echt een goeie plaat te noemen, brengt wel weer goeie oude herinneringen op :innocent:
Dit was niet meer de echte Dutch Master zoals we die gewend waren. Wat er nu aan de hand is was ook toen. Betrap mezelf er wel op dat ik regelmatig een Dutch Master avondje heb en hem helemaal space. Heerlijke platen, stuk coor stuk
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Maar ik bedoel kijk naar dit soort reacties. Toen werd er al geklaagd over kicks en kijk eens hoe de euforische hardstyle om zomaar te zeggen er nu voor staat qua kicks.
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 16 minutes ago
hardstyle007 wrote:
Haha ik vond het toen helemaal geweldig, maar ben ook niet super bekend met 'betere' Dutch Masters ;)
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Deuntje wrote:[
Haha ik vond het toen helemaal geweldig, maar ben ook niet super bekend met 'betere' Dutch Masters ;)
Dutch Master - Pride vond ik altijd een hele goeie track
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
hardstyle007 wrote:
Deuntje wrote:[
Dutch Master - Pride vond ik altijd een hele goeie track
Motion, Copies Are Faking, Get Up en Recalled to Life zijn denk ik de populairste tracks van Dutch Master. Naar mijn mening ook zijn beste tracks.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Jaaaa Dutch Master!!! Heb nog altijd paar oude hitjes op me telefoon staan.

Moet zeggen het verhaal achter DM snap ik niet helemaal meer? Ben denk ik al wel 6 jaar op dit forum, vroeger met name aan het kijken bij releases voor nieuwe muziek. Maar ik vroeg mij toch wat af..
DM is in 2010 een alias geworden voor Showtek? En is de voormalig dj/producer ermee gestopt? Of is hij toen overgegaan naar Slim Shore?
En DM staat heel af en toe op een feesje (tijdmachine), wie draait er dan?
Daveytl wrote: Motion, Copies Are Faking, Get Up en Recalled to Life zijn denk ik de populairste tracks van Dutch Master. Naar mijn mening ook zijn beste tracks.
Was dat niet ook een track van de "nieuwe" DM? Van de rest weet ik het niet.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Recalled to Life is denk ik gemaakt door Showtek idd :)
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Recalled to Life en Now It The Time zijn inderdaad door Showtek gemaakt en door Olaf Veldkamp, de nieuwe Dutch Master. Staat ook in de credits. Floorspin en Get Down bijvoorbeeld ook.

Maargoed, het album Dutch Master Works bevat geen enkele Dutch Master plaat, dus we missen nog steeds iets in dit verhaal :P