Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Kijk om eerlijk te zijn hoeft niet elke track maar serieus te zijn.
Maar ik vraag me echt of er mensen zijn die dit 'soort' kicks hard/goed vinden klinken. Zit zo vaak weinig laag in. De gemiddelde raw hardstyle kicks a la frequencerz en e-force (kill the noise) zijn meerdere malen beter en ook die van talenten..

Het lijkt me niet echt alleen een kwestie van smaak want deze kicks halen de hele drive eruit doordat het zoveel kracht mist, jammer!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
De kick is juist een van de dingen die ik dan wel weer vet vind aan de track, het is de matige ongein er om heen waar k op afknap.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Beetje I:Gor met Coretoon nagedaan, al is het in die track wel grappig :/
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Magnetron wrote:Wat een zielige bedoeling dit, man man man :lol:
Dit. Hoe kan je als label/artiest nou serieus overkomen als je zulke kinderachtige dingen blijft doen. Zo kan ik Gearbox nooit een eerlijke kans geven :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Wat een overdreven reacties zeg, man man man :lol:
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
SkiggyRapz18 wrote:Wat een overdreven reacties zeg, man man man :lol:
Verklaar je nader :)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago

Is gewoon ontzettend kinderachtig. Als je een gewone huis-tuin-en-keuken producer bent kun je dit nog wel maken, maar als je bij een 'professioneel' label getekend bent doe je toch gewoon normaal? >.<
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Indyy wrote:

Is gewoon ontzettend kinderachtig. Als je een gewone huis-tuin-en-keuken producer bent kun je dit nog wel maken, maar als je bij een 'professioneel' label getekend bent doe je toch gewoon normaal? >.<
Wie bepaalt wat normaal is? Ik zie dit gewoon als een track die voor de fun is gemaakt en het volgens mij wel goed doet buiten Hardtraxx. Moeten alle hardstyle platen dan serieus zijn? Dat het in deze plaat scheten zijn boeit toch niet? Als je het niet grappig / kinderachtig vind sla je het toch gewoon over?

Als ik dan reacties lees als 'Gearbox / artiest niet meer serieus te nemen' of 'kansloos' of 'zielige bedoeling' gaan mijn nekharen toch wel een beetje overeind staan.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Begrijp me niet verkeerd, heb ook liever een plaat als Be The Baddest, maar snap gewoon niet dat je jezelf zo druk kunt maken om een plaat met een paar scheten en dat hier vervolgens van die overdreven reacties worden geschreven.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Gaat meer om het feit dat dit ook daadwerkelijk gereleased wordt. Als dit een free release zoals een tool was, dan was het niet eens zo erg.
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Ik wil die luminite wel eens 'clappen' . Misschien dat ik zijn muziek dan eens een beetje leuk ga vinden.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Ketaeend wrote:Ik wil die luminite wel eens 'clappen' . Misschien dat ik zijn muziek dan eens een beetje leuk ga vinden.
YEAAAH COOL MAN!!!!!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
DL22 wrote:MAN
Lol.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
tomac wrote:Beetje I:Gor met Coretoon nagedaan, al is het in die track wel grappig :/
En niet geforceerd hard.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Coretoon is snoeihard :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Ketaeend wrote:Ik wil die luminite wel eens 'clappen' . Misschien dat ik zijn muziek dan eens een beetje leuk ga vinden.
KETAAAAAA