heen hardstyle dus. toch jammer
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
benieuwd wat het dan wel gaat worden. 
Had toch verwacht dat het een collab met Oliver Heldens zou zijn! Hoe dan ook is het een fijne track!Negert wrote:View on SoundCloud
-
A
Ik vind Bouncer juist niet zo leuk, iets te saai en repetitief. Bad
90s by Nature vind ik ook erg nice. Die (gong?)-sound die je ook veel in Deephouse/Techno hoort
90s by Nature vind ik ook erg nice. Die (gong?)-sound die je ook veel in Deephouse/Techno hoort
-
DHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2009
- last seen Aug 2016
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Mee eens, de break van bouncer vind k wel erg vet maar hij gaat over is weer zo'n simpele big room dropDaveytl wrote:Ik vind Bouncer juist niet zo leuk, iets te saai en repetitief. Bad![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
D-Raw wrote:View on YouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Die screetches in 90's by nature zijn cool
!! In de outro hoor je ze fijn in de achtergrond.
Blijkbaar hebben ze een nieuwe track gemaakt met Major Lazer:
https://twitter.com/diplo/status/693115798391369728
https://twitter.com/diplo/status/693115798391369728
-
S
Heerlijke plaat.
Iemand enig idee waar die lead vandaan komt, klinkt me zo bekend...
Believer, hele vette plaat. Vooral die reversed die er ineens tussen komt 
Weet nog wel de eerste keer dat ik hem hoorde, dat ik tegen mijn vriendin zij 'let op, binnen de kortste keren komt er een hardstyle remix/bootleg' en jaar hoor, nog geen 2 uur later kwam Frontliner aanzetten met zijn remix
@ hierboven,
Mellow??
Weet nog wel de eerste keer dat ik hem hoorde, dat ik tegen mijn vriendin zij 'let op, binnen de kortste keren komt er een hardstyle remix/bootleg' en jaar hoor, nog geen 2 uur later kwam Frontliner aanzetten met zijn remix
@ hierboven,
Mellow??