Vind alleen de climax vet. De rest klinkt veel te houseachtig!
Ik sluit me hierbij aan.TSFH wrote:Vind alleen de climax vet. De rest klinkt veel te houseachtig!
Ik sluit me hierbij aan.TSFH wrote:Vind alleen de climax vet. De rest klinkt veel te houseachtig!
wootum wrote:Ontzettend dik nummerDoet me denken aan de 'overgangsfase' van Showtek en daar ben ik ontzettend fan van.
Ik was net plassen op dat moment... hele dag kut muziek gehoord en dan juist op dit moment plassenPaultheone wrote:
55:50
Stond hier ook bij, was echt heel erg vet om even los te kunnen gaan op een hardstyle nummertje van Showtek. Klonk echt lekker
Volgende keer gewoon je territorium markeren on the spot, dan hoef je het ook niet te missen. Rits open, cock naar buiten, statiefje neerzetten en gaandennisje030 wrote:Ik was net plassen op dat moment... hele dag kut muziek gehoord en dan juist op dit moment plassen![]()
Zat ik ook al aan te denken ja. Vind het alleen totaal geen eindshow nummer, dus hoop niet dat ze m gebruiken, maar dat zal wel, 'omdat het Showtek is'JB12394 wrote:Fijn plaatje! Heb zo'n gevoel dat we deze in de eindshow van Defqon kunnen beluisteren..
en vocals die iedereen kent, ach lijkt me wel leukTSFH wrote:Zat ik ook al aan te denken ja. Vind het alleen totaal geen eindshow nummer, dus hoop niet dat ze m gebruiken, maar dat zal wel, 'omdat het Showtek is'JB12394 wrote:Fijn plaatje! Heb zo'n gevoel dat we deze in de eindshow van Defqon kunnen beluisteren..
Mooi dat deze al zo snel uitkomt!wootum wrote:Ontzettend dik nummer