Related topics
- View the latest post: Da Tweekaz - Step Into The Madness (Into The Madness 2026 Anthem) (DWX2189)
- View the latest post: Sound Rush ft. ATILAX - Step Into The Light (APEX 2025 OST) (DSTN012)
- View the latest post: Hydra - Into The Light (SPOON275)
- View the latest post: Exilium - Into The Light (DWX893)
- View the latest post: Sephyx x Firelite - Into The Light (DWX883)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Ik kan me de laatste 'matige' track van Thera niet meer herinneren, deze is wederom weer erg dik en ben benieuwd naar de HQ 
Pieter weet altijd wel gevoel in zijn tracks te steken. Ook dit klinkt weer als een partij heerlijkheid! 
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Zaterdag gehoord bij Point of no Return. Wat een bazenplaat 
Maak er maar gewoon weer TBA van, Bami Henk vertrouw ik echt niet als bron.
Maar eens met alles wat hier voor al gemeld is, dit is al een flinke streak met enorm goede tracks
Maar eens met alles wat hier voor al gemeld is, dit is al een flinke streak met enorm goede tracks
Ik weet niet of dit een grapje van je is, maar Thera is degene die het heeft gepostRickzel wrote:Maak er maar gewoon weer TBA van, Bami Henk vertrouw ik echt niet als bron.![]()
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
whooshScarzor wrote:Ik weet niet of dit een grapje van je is, maar Thera is degene die het heeft gepostRickzel wrote:Maak er maar gewoon weer TBA van, Bami Henk vertrouw ik echt niet als bron.![]()
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Klinkt weer goed Pieter 
Haha had het gezien idd!Scarzor wrote:Ik weet niet of dit een grapje van je is, maar Thera is degene die het heeft gepostRickzel wrote:Maak er maar gewoon weer TBA van, Bami Henk vertrouw ik echt niet als bron.![]()
Thanks voor de goeie berichten! Erg blij hoe de track t doet bij de eerste paar x dat ik m heb uitgetest
Full on melody met harde kicks ftw 
Last edited by Railion on 05 Jun 2016 12:16, edited 1 time in total.
Wow, deze is vet! Zouden er meer tracks als deze op z'n album staan?
Is er al iets bekend over een releasedatum?