Last edited by LuukRAW on 16 May 2016 20:56, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Klinkt sfeervol
Alleen de kick in de 2e climax ben ik op het eerste gehoor niet zo een fan van.
Last edited by kevin-field on 15 May 2016 18:25, edited 1 time in total.
Dit is de collab met Digital Punk
Die melodie in de eerste climax, wat goed
In de tweede climax zitten van die standaard raw kutkicks. Eerste gedeelte is dan ook vele malen genialer dan het tweede gedeelte.
Last edited by wootum on 15 May 2016 23:59, edited 4 times in total.
-
SHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2016
- last seen Jun 2016
Dit is volgens mij een Caine track, ik heb dat tweede gedeelte ergens gehoord en dat was op een facebook video.
Jij vindt elke plaat de collab met Digital Punk geloof ik hahayowan wrote:Dit is de collab met Digital Punk
-
JHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Dit is inderdaad een track van caine! Heb deze op hardfest al gehoord toen hij hem draaide!
-
SHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2016
- last seen Jun 2016
Dan is het vast Caine - SaviourJasperz96 wrote:Dit is inderdaad een track van caine! Heb deze op hardfest al gehoord toen hij hem draaide!
Last edited by Sev7n S1ns on 17 May 2016 10:56, edited 1 time in total.
BingoSev7n S1ns wrote:Dan is het vast Caine - SaviourJasperz96 wrote:Dit is inderdaad een track van caine! Heb deze op hardfest al gehoord toen hij hem draaide!
View on Facebook
Juist dit soort tracks moet hij zich op focussen, wel benieuwd naar die pitchkick in HQ. Maar verder helemaal top 
tot nu toe heeft caine me nog niet echt weten te overtuigen, al klinkt dit wel erg goed.
lekker sfeertje in de plaat en een fijne melodie.
ben alleen niet zo onder de indruk van het 2e stuk inderdaad, maar dat is nog even afwachten.
lekker sfeertje in de plaat en een fijne melodie.
ben alleen niet zo onder de indruk van het 2e stuk inderdaad, maar dat is nog even afwachten.
*Saviour, ik had de quote dik gedrukt moeten maken 
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Haha, maar bij die andere TBA had ik het wel bij het juiste einde. Ik dacht dat dit dezelfde plaat was, en vond het ook typisch een DP-actie om van die kut kicks onder zo'n lekkere melodie te gooienPaultheone wrote:Jij vindt elke plaat de collab met Digital Punk geloof ik hahayowan wrote:Dit is de collab met Digital Punk