green day Boulevard of Broken dreamsTwanneke wrote:Iemand die weet of deze lyrics ergens vandaan komen? Zoja, waar
Benieuwd hoe die zaterdag bij Rebellion klinkt
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Kneitehard.Twanneke wrote: Benieuwd hoe die zaterdag bij Rebellion klinkt
Totaal anders dan ik had verwacht, maar tering wat klinkt dit gaaf zeg 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vet! 
View on SoundCloud
12:42
12:42
ik hoop dat deze snel een release krijgt , wat een nummer 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Heerlijk dikke plaat zeg! De vocals vind ik ook echt heel vet, geeft een goede sfeer mee! Zeker geslaagde plaat.
-
EHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen May 2016
Wat een melodie! Gecombineerd met die kicks

Leuk plaatje! Doet mij niet zo heel veel alleen op een of andere manier
Vind het wel tijd worden dat deze uitkomt om eerlijk te zijn. 
Vette plaat! Die hupjes in de melodie zijn echt nice.
EP met Do Or Die (Rebelion Remix)?Joey wrote:Vind het wel tijd worden dat deze uitkomt om eerlijk te zijn.
No thank you, die plaat was 1 keer leuk maar wordt nu al dood gedraaid... vind er niks meer aan.Chroman wrote:EP met Do Or Die (Rebelion Remix)?Joey wrote:Vind het wel tijd worden dat deze uitkomt om eerlijk te zijn.
Vocals zijn echt verschrikkelijk gebruikt, jammer. De kicks doen het wel erg goed zeg! Fijne Delete sounds ook weer in de intro. En natuurlijk dat subtiele snare'tje. Break is tenenkrommend, maar de melodie maakt het weer goed, meeklap stukje vind ik wat minder.
De typische Delete kickrolls doen het weer goed. Tweede kicks vind ik matig in de climax.
Geen hele grote fan van het geheel, maar toch wel lekker live gok ik.
De typische Delete kickrolls doen het weer goed. Tweede kicks vind ik matig in de climax.
Geen hele grote fan van het geheel, maar toch wel lekker live gok ik.
Lijkt me een zeer reëel scenario. Denk wel dat een 1-tracker deze plaat meer siert.Chroman wrote:EP met Do Or Die (Rebelion Remix)?Joey wrote:Vind het wel tijd worden dat deze uitkomt om eerlijk te zijn.
Zaterdag toevallig voor het eerst live gehoord. Gebruik van de vocals in de break vind ik echt heerlijk. Dan een hele fijne melodie met prima kicks in de climax, waar vervolgens de vocals weer herhaald worden tussen beide climaxen (ik kan hier niet genoeg van krijgen) en tot slot die uithalen in de tweede climax. Ja, ik vind dit een hele geslaagde plaat

Mag inderdaad wel eens gereleased worden. 
Zat er eigenlijk aan te denken dat deze plaat wellicht niet uitgebracht kan worden ivm de vocalen. Het is zogezegd niet à la Theracords om meer dan 6 maanden te wachten met het uitbrengen van een plaat, zeker niet als ie al een tijdje in meerdere sets in goede kwaliteit te beluisteren is. Vandaar dat ze misschien wachten op een 'milestone', meestal in de vorm van Facebook likes, om deze gratis vrij te geven.Joey wrote:Lijkt me een zeer reëel scenario. Denk wel dat een 1-tracker deze plaat meer siert.Chroman wrote:EP met Do Or Die (Rebelion Remix)?Joey wrote:Vind het wel tijd worden dat deze uitkomt om eerlijk te zijn.
Dat, of ze wilden deze track gewoon heel graag rekken tot het festival seizoen