Last edited by JJ97 on 15 May 2016 18:41, edited 2 times in total.
Active topics in Gratis tracks
Moderators
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Het hele ritme van de vocals klopt niet meer. Waarom heb je dit gedaan? Vraag ik me toch wel sterk af.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Vond ik ook heel irritant ja, hele flow is nu weg uit het nummerThe Venator wrote:Het hele ritme van de vocals klopt niet meer. Waarom heb je dit gedaan? Vraag ik me toch wel sterk af.
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Na wat verschillende versies te proberen vond ik dit het beste klinken, maar ik snap jullie punt wel. Vooral in de eerste drop is er inderdaad een verschil in tempo te merken. Puntje van aandacht voor de volgende keer.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Wss heb je hem zelf al zovaak gehoord dat het logisch klinkt. Wat ik me ook nog afvraag is waarom je voor zo'n hoog tempo hebt gekozen? Ik vind het nu niet echt 'chill' klinken terwijl je qua sounds en idee best potentie had.
Sorry, maar ik kan echt geen enkele logica ontdekken in de plaatsing van de vocalen. Niet eens luisterbaar zo imo
Sounds zijn prima, maar de opbouw vind ik vrij saai om eerlijk te zijn. Gooi er btw eens wat swing op, denk dat dat het geheel al een stuk levendiger maakt
Sounds zijn prima, maar de opbouw vind ik vrij saai om eerlijk te zijn. Gooi er btw eens wat swing op, denk dat dat het geheel al een stuk levendiger maakt
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Naar aanvang van jullie feedback heb ik een kleine edit gemaakt, persoonlijk bevalt deze versie mij beter 
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Veel beter! Vind de toms er nog wel wat hard doorheen komen