Related topics
- View the latest post: Mean Machine - Rise Of The Machine / Gas Erop (FUSION281)
- View the latest post: Act Of Rage ft. MC Nolz - Mean Machine (Official Supremacy 2017 Anthem) (MINUS056)
- View the latest post: Mean Machine - Euphoria (Chain Reaction Remix) #EternalEP
- View the latest post: OutLaw vs. DJ Zona - Green, Mean, Mixing Machine
- View the latest post: Digital Punk & Frequencerz Ft MC NolZ - We Don't Give A F_ck (Digital Punk's Qapital Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Intro heeft nog aardig wat drive.. Kick valt wel wat tegen. Break is aardig sfeervol, je hoort de typische uplifting opbouw van Digital Punk hierin. Melodie vervolgens wel aardig, maar ik denk dat stevigere kicks het nog wel wat sterker hadden gemaakt. 2e climax is nog wel wat beter, leuke sounds zitten hiertussen.
Laatste Mean Machine release boeide me niet zo, maar dit klinkt behoorlijk vet eigenlijk 
We gaan hem zeker horen op Hardbass.....dus ben benieuwd. Dit klinkt echt wel lekker! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Te bedenken wat er vroeger uit de studio van deze helden kwam. Deze collab had echt potentie. In plaats van een vette opvolger te maken van A Dark Tomorrow of Machine Master komen ze met deze ongeïnspireerde bagger aan. Ik hoor werkelijk waar niets unieks, niets pakkends, niets wat de Zany & Beholder platen zo ontzettend goed maakten.
Nee, de nieuwe Mean Machine platen mogen nog niet eens in de schaduw van de oude Zany & Beholder platen staan.
Nee, de nieuwe Mean Machine platen mogen nog niet eens in de schaduw van de oude Zany & Beholder platen staan.
Dit is toch wel errrrrg inspiratieloos zeg
Had ook niet anders verwacht met Digital Punk, maar had eigenlijk toch soort van hoop toen ik Mean Machine zag staan. Vond Mean Machine live op Emporium afgelopen jaar wel vet, maar toch zijn de tracks het allemaal net niet helaas. Zoals al gezegd is, die oude Zany & Beholder tracks zijn veeeel beter.
Had ook niet anders verwacht met Digital Punk, maar had eigenlijk toch soort van hoop toen ik Mean Machine zag staan. Vond Mean Machine live op Emporium afgelopen jaar wel vet, maar toch zijn de tracks het allemaal net niet helaas. Zoals al gezegd is, die oude Zany & Beholder tracks zijn veeeel beter.
Ik kom even hier om te zeggen dat ik de break echt het vetste vind aan dit nummer. Ik denk wel 1 van de betere breaks die ik ooit gehoord heb. De melodie heeft echt enorm veel sfeer naar mijn mening. Jammer dat de rest van de track niet zo boeiend is.
Ik dacht al, waar komen deze vocals vandaan.