Toffe track, maar ik hoor wel echt alleen maar clubs, drugs and parties.
Drugs in een tracktitel is taboe.Duke wrote:Toffe track, maar ik hoor wel echt alleen maar clubs, drugs and parties.
Drugs in een tracktitel is taboe.Duke wrote:Toffe track, maar ik hoor wel echt alleen maar clubs, drugs and parties.
Toen was je 13?Cruelty wrote:Ik had deze collab 4 jaar geleden liever gezien. Vind beide niet meer zo interessant produceren nu.
Dus? Misschien vond ie beide in die periode beter produceren?DL22 wrote:Toen was je 13?Cruelty wrote:Ik had deze collab 4 jaar geleden liever gezien. Vind beide niet meer zo interessant produceren nu.
Nee anders had hij wel bij releases gestaan!okeee wrote:Is er al meer bekend over de releasedatum hier van?
Dat is goed nieuwsTitatovenaar wrote:Deze komt volgende maand!
en Kick The Flow van The Machine?Titatovenaar wrote:Deze komt volgende maand!
Daar zit een sample in met copyright. Ik zal eens vragen of hij hem weg wilt gevenyowan wrote:en Kick The Flow van The Machine?Titatovenaar wrote:Deze komt volgende maand!
De maand is bijna voorbij en heb nog geen echte info gezienTitatovenaar wrote:Deze komt volgende maand!
Hahahah volgens mij was ik iets te ongeduldigjeffrey2107 wrote:The Machine & Tartaros - Clubs Pubs & Parties (LOUD006)
Label: Loudness Recordings
WEB release: 29/01/2016
Tracks:
Clubs Pubs & Parties
Samples:
View on SoundCloud